2013. december 25., szerda

52WNC2013 | Week 51 - Christmas Tree


Ma két fát is hozok, mivel annyira tetszett mindkettő, hogy nem tudtam dönteni, melyik legyen. Így egyik kezemre az egyik, másikra a másik manikűr került. ^^

Amúgy két legyet ütök egy csapással, mert nem csak a Manna kihívására, de az egy éves kihívás karácsonyi témájára is ez a két mani készült.



Nemrég láttam meg ezt a képet, rögtön tudtam, hogy nekem is kell ilyen manikűr. :) Bár már volt ilyen pelyhes lakkom, mint a képen, szerettem volna várni a használatával, míg az Angyalka hivatalosan is meghozza, így a Butterfly csillámos lakkot használtam. A színes glitterek helyett pedig kaviárgyöngyöcskéket használtam. Ami önmagában nem is lett volna rossz... csakhogy amint érintkezett a fedőlakkal, azonnal lejött a színűk! Azt hittem, rosszul leszek. :( Viszont vészes időhiányban voltam, így maradtak. Sőt, még mindig ők vannak a bal kezemen, takarítást, hajmosást és két napot túléltek már úgy, hogy csak egy gyöngyöcske esett le.







Használt lakkok:

A másik mani már tavaly óta lapul az inspirációs mappácskámban. Tavaly meg nem volt itthon az összes lakkom, s bár pelyheske akkor épp volt nálam, nude lakk nem. Így idén már nem hagyhattam ki. És nem is bánom, mert szerintem nagyon szép lett, gyönyörű a pelyhes lakk nude alapon! *.*



Ez a kép telefonnal készült. Talán itt látszik a legjobban, hogy hogyan viselkedik a pelyhes Essence lakk nude alapon. :)

Használt lakkok:
Essence Night in Vegas
Gabrini 373
piros és arany kis hexaglitterek
kék csillag alakú glitter - Born Pretty Store


A lakkos képek telefonnal készültek, mert időközben a fényképezőm lemerült. Ráadásul akadt egy kis probléma, ugyanis eltűnt a töltője. Mindent felkutattam utána, végül ma kaptam meg. Természetesen, ott volt a helyén, csak nem tudom kinyitni rendesen a szemem. :D

Remélem, mindenkinek békésen telt ez a két nap. :)


"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből