2013. december 29., vasárnap

Manikűrvadász | 6. forduló

Drága kicsikém, a Manikűrvadász lassan egy éves lesz! <3 Ez alatt az idő alatt hat fordulót élt meg, most az utolsó, 6. fordulóra készített manimat láthatjátok. Dii, a jelenlegi háziasszonyunk jóvoltából ezúttal Marcsinál vadásztam. Bevallom őszintén, nagyon megörültem, s szinte biztos voltam benne, hogy a sárga csoda mix match manikűrjét készítem el, mert már akkor beleszerettem, amint kiposztolta, vagy az ombre csíkosat, amellyel szintén ez volt a helyzet. Aztán végignéztem az összes eddigi alkotását, a végeredmény pedig az lett, hogy alig tudtam dönteni! :) Először arra gondoltam, hogy egy szilveszteri manikűrt készítek el, s akkor egy csapásra három kihívást is kipipálhatnék, az előző két említett maniról ezért mondtam le. De aztán arra mégis letettem erről, s az egyik új GR, egy régebbi, bár még nem igazán használt rózsaszín Classics, no meg a kis kedvencem, a matt fedőlakk pompás triójával alkottam újra Marcsi eme lakkozását.







Az volt Diivel a kérésünk, hogy próbáljátok meg ünnepi hangulatúra varázsolni a bejegyzés, ha nem is maga a manikűr az, de akkor a fényképnél próbálkozzatok. Én először természetesen a kis origami csillagocskámmal készítettem "ünnepi" fotót, de aztán gondoltam, hogy a díszekkel is kéne, így készült pár, kevésbé sikerült kép a kedvenc díszeimmel is. :)







Használt lakkok:

Amint már a bejegyzés elején is említettem, hamarosan, pontosabban január 5-én lesz a Manikűrvadász szülinapja, melynek tiszteltére egy meglepivel is készülök a számotokra, így érdemes majd erre látogatni. ;)

Addig is nézzétek meg a többiek munkáját is:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből