2013. december 27., péntek

Kihívás | Januári körömkihívás

Lassan végére ér az egy éves körömkihívás. Nagyon gondolkodtam, hogy összeállítok egyet jövőre is, de idén, sőt, tavaly is folyton fogadkoztam, hogy kész több ilyen kihívásban nem veszek részt, mert nem tudom tartani, nyűg meg miegymás. De tegnap ráakadtam egy kihívásra, mely Instagramon volt elindítva. Minden hónapra vannak témák megadva. Úgy tűnik, ez számomra a tökéletes választás. :) Így januárban bele is vágok. Három naponta vannak új témák. Ha van kedvetek, csatlakozzatok Ti is! :)


A kihívás témái magyarul: 1.színátmenetes,4 csillámos,csillogós, 7 pasztell, 10 állatminta, 13 sötétkék, 16 havas körmök, 19 pöttyös, 22 burgundy, 25 ezüst, 28 vintage, 31 fényes

Az inlinkz kódokat Timi készítette el, itt találjátok. Köszönet érte! :)

16 megjegyzés:

  1. Szia:) Szeretnék csatlakozni , ha lehet :) köszi

    VálaszTörlés
  2. Lehetne egy kérésem le tudnád nekem fordítani nekem , sajnos nem tudok angolul :) ??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1.színátmenetes,4 csillámos,csillogós,7 pasztell,10 állati minta,13 sötétkék,16 havas körmök, 19 pöttyös, 22 burgundy, 25 szürke, 28 vintage, 31 fényes

      Törlés
  3. én bevállanám,de nem merem.nem hiszem,hogy lenne rá időm :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismerős helyzet. Valószínűleg én is fogok néha kihagyni egy-egy témát. Vagy egybespékelni őket.^^ Még meglátom. :) De az a jó benne, hogy csak egy hónaposak, ha úgy érzem, hogy nem bírom, a következő hónapban nem vállalom már be. :)

      Törlés
  4. Na most fogadtam meg, hogy jövőre nem lesz ennyi kihívás... Erre most jösz egy ilyennel. :D Nem szép dolog. :D Tetszenek a témák, mert túl kötöttek, és könnyen kivitelezhetők... Lehet bevállalom... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tuuudom! Én is így voltam vele, aztán megláttam ezt és rögtön el is vesztem, nem volt mit tenni, bele kellett vágni. :D

      Törlés
  5. Én is csatlakoznék néhány témához. :)

    VálaszTörlés
  6. Néhány téma erejéig csatlakoznék majd én is (bár írtam Timinek is, mert megosztotta, és az inLinkz-es posztnál azt hittem, hogy ő találta ki, ezért sorry. :D)

    VálaszTörlés
  7. Gyertek, gyertek lányok, szívesen látunk mindenkit! ;)

    VálaszTörlés
  8. Majd lehet én is beugrok 1-2 téma erejéig, január 2. felében mindenképp, addigra hátha csitul egy kicsit a helyzet a vizsgáim körül :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyere csak nyugodtan! :) Én is össze fogok pár napot vonni.

      Törlés
  9. Én is szeretnék csatlakozni, ha nem is minden alkalommal (az elsőt már úgyis kihagytam).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem gond, ha lecsúsztál, még pótolhatod. :) Szívesen látunk csak egy-két téma erejéig is. A kódokat Thimmykénél találod: http://thimmykevilaga.blogspot.ro/2013/12/januari-kormos-kihivas-inlinkz-kodok.html?showComment=1388414119899#c542930916450459249

      Törlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből