2013. december 31., kedd

Kreatív | Mikulás sapkás jegesmaci könyvjelző

Az ősszel jelentkeztem Melinda karácsonyi ajándékláncára. Én egy számomra nagyon kedves bloggert, Anitát kaptam, neki kellett valami szépséget készítenem. Anita, vagy ahogy blogos környezetben ismerjük, Schnappy, az egyik legrendszeresebb kommentelőm, így igazán különleges ajándékkal szerettem volna neki szolgálni. Sajnos, időhiány miatt volt pár dolog, amit nem tudtam megvalósítani, de azért a könyvjelző, hál' Istennek időben elkészült.
Tudom Anitáról, hogy kedvenc ünnepe a karácsony, így valami karácsonyosat szerettem volna, de azért mégse legyen annyira tipikusan karácsonyos. Így a színeket is inkább télire vettem, s mint nagy állat barát, ezt a barátságosan integető jegesmacit kapta meg.





Még mellékeltem hozzá három karácsonyi díszt is, azokról is nemsokára hozok képet. :)

Közben tegnap hozzám is megérkezett a karácsonyi ajándékom, melyet Edina küldött. Fincsi házi szappan és egy karácsonyi dísz formájában. Köszönöm szépen! :)
Nézzétek milyen cuki karácsonyfa alakú mézeskalács bélyeg van rajta! *.*
És a csomagocska tartalma:

 Itt már a fán, csillag a csillag mellett:

Edina, még egyszer köszönöm szépen az ajándékot! :)
Ma még jövök két poszttal. :)

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből