2013. december 29., vasárnap

Teszt | Golden Rose Holiday 59

Ma három poszttal érkezek. Az első egy lakkteszt, az első lakk, melyet kipróbáltam a karácsonyi szerzeményeim közül.

A képeken csodaszép ez a lakk, majdnem olyan szép, mint a GR Holiday 58-as testvére, de élőben valahogy mégis csalódás volt... nem tudom miért, de a margarétán a boltban sokkal jobban tetszett, mint a saját körmeimre felkenve. Fura.




Rózsaszín lakkban némi rózsaszín- és tömérdek arany csillám került. Két rétegben már viselhető, de azért hárommal az igazi. Száradási idejét az átlagosnál egy leheletnyivel gyorsabbnak mondanám, de még mindig inkább átlagos, mint gyors.
 

A gyűrűs ujjamon azért "mattabb", mert ott pár perccel hamarabb került rá a festés, a többi ujjamon látszik, hogy még nincs teljesen megszáradva. Sajnos ezt már csak akkor vettem észre, mikor a képeket a gépen méretre vágtam. Így fotózkodás előtt érdemes kb 5 percet várni a teljes száradásig. :)




Balról jobbra: egy réteg, két réteg, három réteg, három réteg.


A csomagolását szeretem, mert téglalap alakú, így könnyen tárolható, viszont a kupakja nagyon-nagyon vonzza az ujjlenyomatokat. Sajnos, olyan nagy is a kupak, hogy fentről nem látni a lakk színét, így ha több lakkunk is van hasonló csomagolásban ettől a márkától, kell egy keveset keresgélni. Vagy azt tudom javasolni, hogy a kupak tetejére csöppentsetek egy pöttyöt a lakkból, így fentről is lehet látni a lakkok színét.



Az ecset szerintem átlagosnak mondható, nem a a tömzsi, amit annyira szeretek, de szerencsére vele is könnyen lehet dolgozni, nem okoz problémát. Szerencsére nekem azzal sincs problémám, hogy a kupak használat után nem illeszkedne ugyanúgy az üveghez, ha elég jól rászorítom, nekem továbbra is szépen passzol. Ilyen problémám nekem eddig csak a S-he meg az AVON lakkokkal volt/van, de a GR lakkok egyikénél sem tapasztaltam.


Tartósságáról nem tudok még nyilatkozni, hisz alig fél óráig viseltem, de eddigi tapasztalataim pozitívak ezzel a márkával, így nem hinném, hogy pont a 59-es lógna ki a sorból.

 Végtére is szép és jó lakk, a képeket elnézve csodaszép. Élőben viszont mégis csalódott vagyok picit. Nekem így túl rózsaszín, túl arany, túl csillogó, túl habos-babos, így valószínűleg, 52-es testvérkéjéhez hasonlóan, csak magában nem fogom hordani.

Este jövök a manikűrvadász  manival, amelyhez szintén őt használtam fel! ;)

Nektek megvan ez az árnyalat? Mi a véleményetek róla? Elég tartós?

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből