2012. szeptember 12., szerda

B&W | Day 4 - White base with color

Kayla egyik manikűrjét próbáltam elkészíteni, bár én nem épp úgy ahogy ő készítette, én próbáltam a szivárvány színeinek sorrendjét is betartani. :) Nem lett tökéletes, bár azt lassan megszokom, hogy ez a mostani Fekete-Fehér kihívás valahogy nem akar normálisan sikerülni. xD








Olyan szééép színes. *.* Mondjuk csak alig pár órát volt rajtam, nem tetszett a fehér. xD De eldöntöttem, amíg nem veszek új fehéret és ezt fogom használni, a csíkozódást és egyenetlenséget csillámos lakkal fogom eltüntetni  :D

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből