2012. szeptember 17., hétfő

Kreatív & Music Monday #6 | Basszuskulcs gyűrű

Egy újabb Music Monday bejegyzés. ^^De lőtte még egy kis személyes szösszenet. Ma volt a volt sulimban az évnyitó, régi ofőm meghívott minket is, hogy nézzük meg az új osztályát. Elárultunk néhány jó tanácsot, elénekeltük nekik az osztályhimnuszunkat, amit már mi magunk is olyan rég énekeltük, hogy a fele rossz volt, de jól szórakoztunk, s legalább a kicsik se érezték olyan feszélyezve magukat. ^^ megtanítottuk nekik az ofőnk himnuszát is, amit minden olyan diáknak tudnia kell, akit ő tanít. ^^ Eddig az volt a szokás, hogy ő maga tanította me a diákjainak, de az idén mi változtattunk rajta, ezt ő sem bánta. :D A Veni Sancte (remélem, jól írtam le^^) szentmiséről lekéstünk, de most legalább megvolt az akaraterő. ^^ Lassan az is hagyomány nálunk, hogy amíg suliba járunk, az évnyító hálaadó szentmisét ellógjuk, aztán miután elballagtunk,még évekig ellátogatunk az évnyitóra é a szentmisére is egyaránt. ^^ Mise után azért a templomba bementünk, felmentem Szűzanya lábához is, hisz hetek óta meg szerettem volna már látogatni. nevetséges, hogy Csíksomlyó itt van mellettem, s mégis csak olyan ritkán látogatok el oda. :D

No, de térjünk vissza a gyurmaságokhoz.^^ Pár hónapja említettem, hogy ismét elővettem a gyurmát. :) Készítettem pár apróságot. :) Többek közt egy gyűrűt is egy nagyon kedves barátnőmnek.

Legnagyobb örömömre nagyon tetszett neki. :)





És egy csoportkép. A tavalyi esetből tanulva, már be sem teszem őket sülni, ha előtte nem készítek róluk fotót. ^^


Akár lehet tippelgetni is. Miből mi lesz ha kész lesz? :)

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből