2012. szeptember 14., péntek

Konyha | Szilvásgombóc

Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de én úúúúgy szeretem a szilvásgombócot! Sőt, az idén rengeteg szilvát is ettem, egyszerűen nem tudok leállni vele amíg van előttem a tálban. ^^

Ez a kép még múlt hónap közepén készülhetett, azóta már készült két rendben is szilvás, egyik épp ma! :D Ez volt az első alkalom, hogy Édesanyám itthon sem volt. :D De jól ment! Édesapámmal együtt készítettük. Aztán majdnem a felét el is tüntettük mire Édesanyám haza ért. :D






Rengeteg angyalbögyörő készült. ^^ Én nagyon szeretem! :)
A recept ugyanaz, mint a sárgabarackosnál is (itt megtalálható), annyi különbséggel, hogy fele-fele arányban használtunk finom- és Graham lisztet. :)

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből