2012. szeptember 8., szombat

B&W | Day 2 - White on black

Már pár napja elkészítettem, de eddig még nem tudtam feltenni. Eredetileg amolyan "Back to school" maninak szántam, most már kicsit megkéstem vele. ^^ Bár ha a romániai tanévkezdést nézem, még el is siettem egy héttel. :D
Eredetileg nem ilyenre terveztem, de jobb ecset híján nem került rá a háromszögek oldaláinak neve, a gyök5 kicsit béna lett, a szén-doxid-ból szén-monoxid lett, ami inkább beillik CD-nek. xD De a vÍz képlete legalább olyan lett, amilyennek lennie kell. :)






Bella

3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik :) Aranyos, iskolakezdős lakk. Régen imádtam a kémiát, aztán beiratkoztam vegyészmérnöknek...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! :) Remélem, én nem járok így a matekkal. ^^

      Törlés
  2. nagyon jó lett az iskolakezdős lakkod!!

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből