2012. szeptember 6., csütörtök

B&W | Day 1 - Black on white

Tegnap elég fárasztó napom volt, így végül mára maradt ez a poszt. :)

Ki az a hülye, aki úgy kezd bele a fehér-fekete kihívásba, hogy nincs normális fehér lakkja? Naná, hogy én! :D
De azért remélem, ennek ellenére is kivehető, hogy milyen állatkákról van szó. xD





Inspirációs kép Rinától, s mint mostanában szoktam, csak a a poszt születése előtt vettem észre, hogy nála még képes tutorial is van. :) Én is így készítettem, csak gyöngyök helyett apró pöttyöket tettem. :)

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből