2012. szeptember 6., csütörtök

B&W | Day 1 - Black on white

Tegnap elég fárasztó napom volt, így végül mára maradt ez a poszt. :)

Ki az a hülye, aki úgy kezd bele a fehér-fekete kihívásba, hogy nincs normális fehér lakkja? Naná, hogy én! :D
De azért remélem, ennek ellenére is kivehető, hogy milyen állatkákról van szó. xD





Inspirációs kép Rinától, s mint mostanában szoktam, csak a a poszt születése előtt vettem észre, hogy nála még képes tutorial is van. :) Én is így készítettem, csak gyöngyök helyett apró pöttyöket tettem. :)

Bella

11 megjegyzés:

  1. Haha, ezek a pandák haláli cukik!:)

    VálaszTörlés
  2. Ez olyan cuki! Én is szemeztem már pandával a fekete-fehér napon, de végül újságpapíros lett. Azt hittem kocka körmökön nem nézne ki jól, de jól néz ki. :D

    VálaszTörlés
  3. Pandaaaaaaa :) Annyira aranyos, ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  4. LOL, they look kind of scared, please be kind to them LOL - very cute :)

    VálaszTörlés
  5. kis édeske :)
    http://vogueandlife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  6. ez de cukiság:)
    hoztam Neked játékot: http://lakkhatalom.blogspot.hu/2012/09/50-nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen Inga! Pár napja én is láttam a játékot. :)

      Törlés
  7. Köszi szépen! Örülök hogy a kicsit nyomi kinézete ellenére is tetszik. :)

    VálaszTörlés
  8. Panda!!olyan cuki lett!!Ügyes vagy!!

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből