2012. szeptember 23., vasárnap

Személyes | Tőletek kaptam

Az utóbbi hetekben gyakrabban várt cetlicske a postaládában, hogy menjek ki a postára, csomagom érkezett. :)
Most ezen csecsebecséimet szeretném nektek bemutatni. :)

Pénteken kaptam meg Kati csomagocskáját. Cseréltünk, én küldtem neki Jégkirálynő fülbevalót és keresztszemes nyakláncot (meg matyó könyvjelzőt, de ez már egy régebbi játék nyereménye volt^^), a teljes csomagot a blogján meg is nézhetitek. Én pedig kaptam 3 csodaszép körömlakkot és teákat. Az egyik le is maradt a fényképről, mert mire erre került a sor, már el is fogyott.^^







Múlt pénteken pedig egy csomózott karkötő érkezett. Első olyan csomózott karkötőm, amelyet nem én készítettem. ^^ A karkötőt Timi készítette, a Csomózott karkötők oldal tulajdonosa.
A nyereményem különlegessége, hogy mikor megosztottam a játék felhívását, meg sem fordult a fejemben, hogy én most játszok. xD Azért osztottam meg, hogy  minél többen rátaláljanak. Aztán nagy meglepetésemre Angi szólt, hogy Bella, tudsz róla, hogy megnyerted? Én még néztem ki a fejemből. :D De nagyon örültem neki. :D



Ezt a karkötőt még június 1-én kaptam ballagásomra az egyik gólyánktól. :) Nagyon aranyos volt! Nem tudom, készített-e az összes szervezőnek, de munkája biztos sok volt vele. Láttam több évfolyamtársamon is, hogy használják, de nekem nincs szívem feltenni, nehogy baja legyen. xD
GB 2011 - azaz Gólyabál 2011 ♥♥



A következő két szépség még augusztusban érkezett hozzám, Csandi keze munkáját dicsérik. :) Már írtam róluk egy korábbi bejegyzésben, amikor megérkeztek, de a napokban lefotóztam újra, s gondoltam, akkor már ide is felteszem. :)



Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből