2017. szeptember 25., hétfő

ManiCute | Fekete&fehér

Sziasztok!

Ma egy újabb témával készültünk nektek. Ez a manikűr három napig készült, aztán egy nap után le is mostam, nem tetszett.

Szerda este jutottam el addig, hogy lemossam az előző lakkozást és felkentem az alaplakot. Aztán csütörtök este, meló után felkerült a második réteg, végül péntek kora reggel, munka előtt jött a szegecs és a nyomda. Fedőlakkra nem volt idő, meg igazából nem is akartam, mert annyira nem tetszett, hogy tudtam, amint lesz időm, le is mosom. Erre szombaton került sor.


Használt lakkok, termékek: Moyra No. 03. Moyra No. 45, franken piros (Avon és Maybelline Candy Apple lakkjaiból), Moyra Fabric Texture nyomdalemez, BPS átlátszó fejű nyomdapárna és BPS arany szegecs.

Többiek alkotása:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből