2017. szeptember 16., szombat

Teszt | BPS lakkzselék: szivárványszínű pelyhes és holocsillámos fedők

Sziasztok!

Ma két topper lakkzselét szeretnék nektek bemutatni, melyeket a BornPrettyStore webáruházától kaptam tesztelésre.


Először a szivárvány színű pelyhes lakkot nézzük, ami már képeken is nagyon tetszett, aztán az ecsetet vizsgálva is, na de használat után! Rögtön első számú kedvenccé lépett elő, legszívesebben csak ezt használnám minden lakkozásom alkalmából.



10ml-s üvegben érkezik, az egyik, már megszokott BPS-es üvegben. Én kifejezetten szeretem ezeket az üvegeket, sőt, kedvencem a márkától. Ne kérdezzétek, miért, hisz a gúlára hajazó formája miatt a tárolása nem túl praktikus. Ennek ellenére tényleg oda vagyok érte.
Az ecsete hagyományos, én nagyon jól udtam vele dolgozni.


A BPS sellőporaival próbáltam ki, melyekhez a lila alapot a szintén BPS-től kapott zselé adta. Én teljesen beleszerettem ebbe a manikűrbe, pedig csak tesztelésre lett összedobva, nem is volt tervezve, csak úgy jött. Aztán feltűnt, tiszta véletlenül is mennyire passzolnak így egymáshoz, ugyhigy végül a hüvelykujjamra piros alapot kentem, másnap pedig elkészítettem a jobb kezemre is a lakkozást, és másfél hétig viseltem. Még akkor is szinnte hivátlan volt, csak a két hüvelykujjam szabadszélénél a köröm élére festettlakk lezárás jött le - ezt ennél jobban nem tudom elmagyarázni, de a lentiképeken majd láthatjátok. :)





Másfél hét alatt minden nap legalább egyszer eszembe jutott, hogy mattítva is ki kellett volna próbálni... aztán persze, hogy mindig elfelejtettem, így végül közvetlenül a lecsiszolás előtt kentem rá egy réteg mattító fedőlakkot, melyről az eredményt a lenti képkollázson láthatjátok.


Szerintem ez a topper fényesen és mattítva is verhetetlen! Én amúgy használtam rá fedőlakkot is, ami szintén BPS-es lakkzselé.
Leoldani is próbáltam, ami a lila és piros alapokon többé-kevésbé sikerült, bár inkább kevésbé, mint többé. Valószínűleg köszönhető ez azén bénázásomnak is, a saját körmeimről szinte sosem tudom normálisan leoldani, áztassam bármennyi ideig is, rejtély, hogy miért nem. A fekete alappal történő leoldás sikertelensége viszont nem lepett meg, lévén, az valódi zselé, szóval eleve nem is vártam, hogy a fekete alap is le fog jönni, viszont a fedőréteg és kevés a topperből azért jött fel.
Végül a teljes manikűrt csiszológéppel szedtem le, az nálam még mindig a gyorsabb és köröm-kímélőbb megoldás.



Innen rendelhető meg, ha megtetszett - Nekem a #8-as van meg, de esélyesen beszerzek még egy-két árnyalatot a jövőben.



A következő lakkzselé, amiről írok már egy kisebb kiszerelésű. Pontosabban fogalmazva a fele az előzőnek, vagyis 5ml-es. Ehhez mérten a márkától megszokott apró üvegcsében érkezett. Nekem ez volt az első ilyen apró lakkzselém. Az ecset rövidsége először fura volt, de nem kifejezetten hátráltatott a használatában.


Bár a képeken nm látszik, ez egy holo fedőlakk. Manikűrt nem készítettem vele, csak margarétán próbáltam ki - a vizsgamunkám egyik díszítésének az alapját képezte, de erről majd máskor számolok be. :)






Born Pretty Store weboldalán még számos UV zselékörömlakk és gyönyörűbbnél gyönyörűbb nail art csoda közül válogathattok. ;) Ha használjátok a VNX31 kuponkódot további 10% árkedvezményben részesültök!

Szoktatok sellő- vagy krómporokat használni?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből