2015. november 2., hétfő

Manikűrvadász | 21. forduló - Bandita, Marcsi, Ildikó munkája


Sziasztok lányok!

Ebben a bejegyzésben gyűjtöttem össze azoknak a lányoknak a bejegyzéseit, akik nem rendelkeznek saját bloggal. A Továbbra kattintva a beérkezés sorrendjében olvashatjátok őket.


Bandita

Sziasztok Vadászok!

Elérkezett hát a nagy nap! Fordulóról fordulóra egyre izgatottabban várom a párok kihirdetését, nem állítom, hogy nem dédelgetek ábrándokat azzal kapcsolatban, hogy kinek a manikűrjeire fenem a fogam, de igyekszem felülemelkedni minden alkalommal az efféle világi hívságokon, és teljes erőbedobással koncentrálni arra a lányra, akit a sors keze kiválaszt számomra. Ezúttal Panni lett a párom, aminek nagyon örültem, mert a blogját egy vadászat alkalmával már felfedeztem magamnak, és bele is szerettem ennek a lánynak a tehetségébe. Panni blogja nem a sziporkázó körömdíszítéseket felvonultató bejegyzések miatt van a szívem csücskében. A blog egyedi stílusa, a bejegyzések mondanivalója, a szemüveg, amelyen keresztül látja és láttatja a világot-nos ez az, ami megismételhetetlenné teszi őt a Magyar blogszférában. Panni ezenkívül tehetséges, és nagyszerű fotós.

Manikűrjei nemesen egyszerűek, finom színeket használ, jó ízléssel. Kihívás volt számomra Tőle vadászni, és megtiszteltetés. Ezt a manikűrt választottam tőle:


Szerintem, amióta körmöt díszítek, még soha nem festettem ilyen porcelánfinomságú rózsákat a mellső csülkeimre, és nagyon igyekeztem, hogy megpróbáljam visszaadni azt az érzést, amit az eredeti manikűr látványa ébresztett bennem. Íme az én manikűröm, amely a bloggerina iránti tiszteletből a Pankarózsák-nevet kapta tőlem.




Köszönöm, hogy ismét itt lehettem közöttetek! :)
bandita


Marcsi


Sziasztok, Lányok!

Nagyon izgatottan vártam már ezt a fordulót, mivel igazi jubileum ez számomra: ez az 5. Manikűrvadászom. :) Szeretném megköszönni Bellának, hogy részt vehetek a fordulóban, és újra veletek együtt vadászhatok. :)

Úgy alakult, hogy a sorsolás után Pannitól fogok vadászni, aminek nagyon örültem. :) Panni manikűrökről készült bejegyzéseit böngészve szinte mindegyik alkotásánál gondolkodni kezdtem, hogy talán ezt kellene elkészítenem, de nem is, mert a következő még jobban tetszik, és így tovább… :) Nagyon tetszenek a kifinomult, elegáns manikűrjei, ezért nem is tudtam egyetlen választottal megelégedni, így két manit is újraálmodtam. :)

Az első alkotása szintén Manikűrvadászra készült, néhány fordulóval ezelőtt. Fehér és nude színek alkotják, egy kis ragyogással fűszerezve. Itt megnézhetitek ti is:


Ehhez egy waterfall hatású manikűrt álmodtam meg, fehér alapon fekete és bronz színekkel, majd egy kis holo lakkal bolondítva. :)




Második levadászott manikűrje egy őszies hangulatú szépség volt:



Ezt az alkotást egy halványkék, metálos lakkal gondoltam újra, néhány őszi falevéllel, és bronzos fedőlakkal kiegészítve. :)



Örülök, hogy ismét veletek vadászhattam, és nagyon kíváncsi vagyok már a többiek alkotásaira!

Marcsi

Ildi


Sziasztok!

A mostani forduló során Moon Angeltől kellett vadásznom. Bevallom, eddig még nem ismertem a blogját, de most alaposan szétnéztem. :)

A választott manit Ő is Manikűrvadászra készítette korábban. Megtetszett az őszies színvilága, valamint mintája, így sokat nem változtattam rajta, megcsináltam egy az egyben az egészet. :D

Az eredeti manikűr:

Az én verzióm:


Szép napot Mindenkinek!


30 megjegyzés:

  1. Bandita Isteni! Már már matrica finomságú! Ha lakkokból van akkor még elképesztő is. :))
    Ildi! Szuper lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Akvarellfestékkel dolgoztam, bár így visszagondolva körömlakkokból könnyebb lett volna a mintázás.

      Törlés
  2. Nagyon szepek lettek lanyok! :)))
    Bandita, imadom az alkotasod! <3

    VálaszTörlés
  3. Bandita egyszerűen kész vagyok. Meg mertem volna esküdni, hogy matricát használtál. Gyönyörűséges *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pci matricákkal tán tökéletesebb lett volna, de a csuda tudja miért, nem szívesen oldom meg egyszerűen a dolgokat! :) Köszönöm szépen. :)

      Törlés
  4. Banditám, te vérprofi vagy. Ott a helyed a nagyok között!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megtisztelő, megható dicséret, remélem, egyszer méltó leszek rá. Köszönöm Kedves! :)

      Törlés
  5. Bandita megint felülmúltad magad! Ne csodálkozz, ha a kínaiak elrabolnak porcelánt festeni!!! Hihetetlenül finom mintát alkottál, az alapszín komplexitása láttán pedig levegő után kapkodok! Életveszélyes vagy!
    A többi lánynak is gratulálok, szuperek vagytok!

    VálaszTörlés
  6. Hű, hihetetlenül ügyesek voltatok lányok, mindannyian nagyon szuper manikat alkottatok. :))

    Niki (Lakkjegyzet)

    VálaszTörlés
  7. Bandita Panka rózsái profi lett, nálam nyerő! Ildi párduc mintái is szépek! Marcsinak kár hogy nem sok minden vehető ki a fotóból, pedig biztos szép lehet! 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy, Judy! :D Sajnálom, de a minősége telefonnal maximum ilyen, sajnos nincs fényképezőm, de bátran megdobhatsz eggyel! ;)

      Törlés
  8. Bandita, ez mesés! Azok a virágok *.*
    Marcsi, az ősziesebb leveles manikűr tetszik jobban az alkotásaid közül! Csodásak a színek és a minta is!
    Ildi, szuper lett a párduc (?) minta, én mindig elbénáztam eddig, ha megpróbáltam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, Nóri, örülök, hogy tetszett az őszi manim! :)

      Törlés
  9. Nagyon ügyesek voltak a lányok ^_^

    Nem titok, Bandita összes manikűrjéért oda vagyok...már egy jó ideje, ez is mesés lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon-nagyon köszönöm, boldog vagyok, hogy tetszenek a munkáim! :)

      Törlés
  10. Bandita megint csodásat alkotott, már nem is lepődök meg :) első látásra azt hittem matrica van a körmeiden. Nagyon szuper a Ildi és Marcsi manikűrje is. Sajnálom, hogy Marcsiét nehezen látni a képeken.

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm szééépen, Andi! :) Sajnálom, de telefonnal ez a maximum, amit ki tudok hozni a képeimből. :’(

    VálaszTörlés
  12. Gyönyörűek lettek! Bravo Lányok! :)
    Ildi, csodás lett a mani, nagyon tetszik. .:)
    bandita, a tiéd olyan ,mint egy szépséges vintázs teáscsésze. *.*
    Marcsi, alkotásai is nagyon szépek! :)

    VálaszTörlés
  13. Szuper lett mindhármótoké, ügyesek vagytok! :)

    VálaszTörlés
  14. Csodásak a rózsák, én is azt hittem matricák.

    VálaszTörlés
  15. Nagyon szépek egytől egyig. ;) Bandita,hát dobtam egy hatást az biztos. Csodálatos *.*

    VálaszTörlés
  16. Marcsi Waterfall manikűrje csodálatosan szép lett és Ildi alkotása is nagyon tetszik. Imádom a párducmintát, és ez a szép őszi verzió közel áll a szívemhez.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szééépen, Bandita, most nagyon elpirultam. :) Én a rózsás manidat imádtam, mert gyönyörű lett. Olyan igazi esküvős manikűr, sugárzik belőle a tisztaság, a szépség… :)

      Törlés
  17. Köszönöm szépen lányok, nagyon jólestek a kedves szavak. Imádok a Manikűrvadász-ra dolgozni, és hálás vagyok, amiért ezt ismét átélhettem! :)

    VálaszTörlés
  18. Mindhárom lány alkotása nagyon szép lett!! És persze Bandita rózsái valóban csodásak lettek, sosem tdnék ilyet rajzolni! (-:

    VálaszTörlés
  19. Nagyon örülök a sors kezének, hogy ketten is vadásztatok tőlem, olyan jó érzés látni egy-egy manikűrömet ilyen csodás Lányok által újraalkotva! :)
    Bandita, nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat, először nem is akartam elhinni, hogy ezt tényleg rólam írtad. A lakkozás is csodás lett, lélegzetelállító rózsákat festettél! Marcsi, nagyon jól mutat sötétebb alapon is a lakkozás, külön tetszik a kis csillogás amit belevittél, szuper! :) Ildi, a te mintáid is jól mutatnak ezekkel a színekel, ügyes munka.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, Panni, hogy mindketten Tőled vadászhattunk, és természetesen annak is, hogy tetszettek az újraálmodott manik! :)

      Törlés
  20. Igazán gyönyörűek lettek, lányok! Bandita, a rózsáid elképesztőek! o.O

    VálaszTörlés
  21. Azok a rózsák valami hihetetlen szépek, de a többiek is nagyon kitettek magukért :)

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből