2017. július 21., péntek

Teszt & NOTD | BornPrettyStore Geometry BP-X17


Sziasztok!

A mai bejegyzésben ismét egy BornPrettyStore-tól tesztelésre kapott nyomdalemezt szeretnék nektek bemutatni, két manikűrrel együtt.





A szokásos csomagolással és kék védőfóliával érkezett. A minták nagyon tetszenek, szeretem a hasonló mintákat. Viszont annyira vékonyak, hogy csak nagy nehézségek árán tudtam felvenni a nyomdapárnára, és akkor sem mindig teljes mintát. Az átlátszó nyomdapárnával például hiába próbálkoztam, csak a taknyos nyomdapárnával tudtam viselhető manikűrt alkotni.

Szkennelve



Ahogy írtam, átlátszó nyomdapárnával nem tudtam jól felvenni a mintát, emiatt nem is tetszett a manikűr, egyik este megcsináltam, másik nap lemostam. :(
Használt lakkok, eszközök: Moyra No. 104, Moyra fehér fólianyomdalakk, BPS neon glitterek, BPS kávé színű holopor, BPS átlátszó nyomdapárna, BPS Geometry BP-X17 nyomdalemez.



Használt lakkok, termékek: Ingrid Cosmetics 244, Moyra No. 35, BornPrettyStore Geometry BP-X17.


A lenti manikűrt nagyon szerettem viselni, 5 napig is rajtam volt. Részletek az elkészítéséről és további fényképek az eredeti bejegyzésben, itt.



Born Pretty Store weboldalán még számos, nyomdalemez és gyönyörűbbnél gyönyörűbb nail art csoda közül válogathattok. ;) Ha használjátok a VNX31 kuponkódot további 10% árkedvezményben részesültök!

Szeretitek a BPS nyomdalemezeit?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből