2017. július 24., hétfő

Teszt | BornPrettyStore fixálásmentes fedőlakkzselé

Sziasztok!

Ma az utolsó BornPrettyStore-tól tesztelésre érkezett terméket szeretném nektek bemutatni, méghozzá egy fixálásmentes fedőlakkot.



A csomagolásért teljesen odavagyok. Szivacsos tárolóban és zacskóban érkezett, védve a lakkot az utazás közben szerzett lehetséges sérülésektől. Az üveg 15 ml lakkot tartalmaz. Az ecsete szokványos. Első használatkor találtam benne fura, szerintem megkötött dababocskákat is, de ez tényleg csak a legelső használatkor volt. Azóta is gyakran előkerül, én szinte mindig ezt a fedőlakkot használom, mégsem volt még bajom vele, nem találtam benne további "darabkákat".



Én nem csak lakkzselére szoktam használni, hanem körömlakkra is. Tudom, nem kompatibilis a lakkzselé és a hagyományos körömlakk, ebből adodóan nem is tartós, viszont mikor zselével és acetonnal/tippleoldóval dolgozok, teljesen tönkremegy a manikűröm, viszont ezt a fedőlakkot nyugodtan hazsnálhatom, a manikűröm nem sérül. A tartósság pedig nekem nem fontos, hisz legfennebb 5 nap alatt megunok minden manikűrt.

Néhány manikűr, aminél felhasználtam ezt a fedőlakkot:
Lakkzselével

Körömlakkra, bejegyzés itt.
Körömlakkra, teljes bejegyzés itt.


Born Pretty Store weboldalán még számos UV zselékörömlakk és gyönyörűbbnél gyönyörűbb nail art csoda közül válogathattok. ;) Ha használjátok a VNX31 kuponkódot további 10% árkedvezményben részesültök!

Szoktatok lakkzselét használni?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből