2017. július 2., vasárnap

Teszt | Moyra Labirinth, Winter is Coming, Visuality, Aboriginal


Sziasztok!

Néhány Moyra nyomdalemezt még nem mutattam meg itt a blogon, úgy gondoltam, épp itt az ideje tesztelni őket. :)



Az összes lemez a szokott minőséget hozza, hatalmas minták vannak rajta, ami nem fér rá a kisebb körömfelületekre.




A lemezen nagyon vékonyszálú minták vannak, ennek ellenére többé-kevésbé sikerült őket szépen felvenni.











Nagyon szeretem ezt a lemezt, az összes mintával együtt. Szerintem a kedvenc karácsonyi lemezem lesz. :)









Ezt a lemezt a két watermarble minta miatt vásároltam anno meg, de még egyiket se hazsnáltam. Nagyon jó kis minták vannak a lemezen, könnyen fel is lehet őket venni.





Teljes bejegyzés itt.











Nagyon sokan dícsérik ezt a lemezt, én is közéjük tartozom, hisz nagyon jó kis minták vannak rajta. Mondjuk én elég nehezen tudtam felvenni a tollas mintákat az álomfogós manikűröm elkészítéséhez.

Teljes manikűr itt.

Nektek megvannak ezek a lemezek? Mennyire váltak be? Meg vagytok elégedve a mintákkal, minőséggel?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből