2015. április 25., szombat

NOTD | Orchidea-lila egyszerű manikűr

Sziasztok!

A mai manikűröm három napon át készült, ha időm lett volna, energiám nem volt, ha kedvem lett volna, időm nem volt befejezni. Pedig még csak nem is bonyolult manikűr!



 Az első délután azzal telt, hogy lemostam az előző lakkozást, és itt ki is merült minden lakkozási hajlandóságom. Aztán jött a pénteki nap, ekkor eldöntöttem, hogy a pár hónappal ezelőtti smaragdzöld manikűröm mintájára készítek lila manit. El is jutottam egészen az alaplakk első rétegeinek felviteléig. Aztán közbejött valami, rohanni kellett itthonról el. Féltem is rendesen, hogy az egy réteg Moyrám, pláne fedőlakk nélkül, teljesen eltűnik, mire haza érek. Nem így történt! Meglepően jól bírta. Olyannyira, hogy míg a Rimmel tejes-lila lakkjából három rétegre volt szükség, a Moyra az egy rétegre nem is kapott többet.

Este ismét leültem a kis asztalkámhoz, hogy akkor most jöjjenek a szegecsek. De csak nem akartak jönni. Aztán meg eszembe jutott, hogy úgyis legfeljebb másfél napig hordanám, mert vasárnap már a szülinapi manikűrömet fogom elkészíteni, szegecses manikűrt meg hosszú távra (5-8 nap) szeretek készíteni. Így letettem erről is. Igen ám, de többen is említettétek a Moyra holografikus kollekcióját bemutató bejegyzésemnél, hogy már csak díszítésre használjátok. Gondoltam, próba cseresznye alapon én is megpróbálkozom vele. Szóval akkor született meg ez a középen sáv pöttyel kép. Sőt, ég tegnap este el is jutottam a sávok elkészítéséig! Míg a Moyrából itt is csak egy réteget használtam, nem tudom, a képek mennyire adják vissza, de a két középső ujjamnál elfért volna a tejes-lila lakkból egy negyedik réteg is.

Ma vásárolni voltam (ételszínezőt vettem a szülinapi tortámhoz. A habot szeretném színezni. Még sosem használtam, ilyen cseppfolyós, elméletileg pár csepp kell csak belőle. Nektek van már tapasztalatok az ilyen színezőkkel kapcsolatban?). Ismét tartottam tőle, hogy a Moyra megkopik, mire haza érek, hiszen fedőlakk továbbra sem volt rajta, de most is kellemes csalódást okozott. Viszont tovább nem kísértettem az ördögöt, amint haza értem, felvittem a két holo pöttyöt, a fedőlakkot, aztán hoztam a képeket nektek. :)

Nekem összességében nagyon tetszik ez a mani, ez a két lakk csodás így együtt. :)

Nézzétek meg a többiek munkáit is:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből