2015. április 13., hétfő

ManiCute | Rügyfakadás

Sziasztok lányok!

Nem tudom, ki hogy van vele,de nekem a rügyfakadásról apró virágok és a rózsaszín-menta színkombináció jut az eszembe. Így ennél a manikűrnél is ezeket használtam fel.





Úgy történt, hogy a hétvégén képzésen vettem rész az egyik közeli városban. Oda meg normálisan elkészjtett manikűrrel szerettem volna menni (persze, tudom én, hogy nem azon van a hangsúly, mert egész nap tanulni meg dolgozni fogunk, de mikor órák óta egy teremben ülsz és a probléma megoldásának kidolgozásán munkálkodsz három másik társaddal együtt, üdítően tud hatni egy szépen elkészített manikűr, melyben örömöd telik). Azt is tudtam, hogy péntek este ha hazajövök legkisebb nyűgöm is nagyobb lesz annál, mintsem én új manikűrt készítsek, így adott volt, hogy a hétfői témára dolgozok ki valamit. 
Végül meg is született a mani. A gond csak ott van, hogy nem volt türelmem másik kezemre is elkészíteni (az utóbbi hónapokban mindig itt a gond, szép-szép az a manikűr, amit látok/megálmodok, csak épp türelem nincs elkészíteni), így jött az elhatározás: a gyűrűsujjam kivételével mindegyiket lemosom, és simán a rózsaszín homoklakkommal kilakkozom.
Eddig jól is volt minden, a kis virágos ujjacskám jól mutatott a GR világosrózsaszín-csupacsillám homoklakkjával. A gond csak ott kezdődött, mikor a második réteg fedőlakk felvitele után nem sokkal hozzáláttam néhány apróságot kimosni. Kézzel, mert ugye nem fogom a mosógépet használni két póló miatt. A végeredmény: a körömvégen felgyűrődött a lakk. :(
Így történt, hogy végül a gyűrűsujjamra is a GR homokklakkja került, én meg mehetek egy egész hétvégére idegesítően rózsaszín és csili-vili körmökkel képzésre - mert ugye lemosni meg valami újat festeni már nincs idő. :(




Szóval így jártam én. :D Nézzétek meg a többiek alkotását is:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből