2015. április 6., hétfő

NOTD | Húsvéti manikűröm

Sziasztok!

Korábban szerettem volna posztolni ezt a bejegyzést, de sajnos nem volt Internetem. :( Remélem, mindenkinek kellemesen teltek az ünnepek, a lányoknak sok-sok locsolója volt/van ma. :)

Én idén elég nehezen jutottam dűlőre az ünnepi manikűröm terén. Néhányat ki is választottam, aztán elküldtem a barátnőmnek, hogy segítsen választani. Így született meg Coco gyönyörű manikűrjének a kistestvére.











Nekem nagyon tetszik ez a manikűr, kivételesen teljes mértékben meg vagyok vele elégedve. :)

Végezetül megmutatom az idei húsvéti sarkocskámat is. Sajnos idén nem tudtam olyan gyönyörű tojást írni, mint előző években (2011, 2012, 2013, 2014), se a kesice, se a viasz, se az én kezem nem állt oda, így három (illetve volt egy negyedik is, de az annyira nem tetszett, hogy eleve meg sem festettem) után fel is adtam a próbálkozást és sok-sok év óta idén először van sima piros tojásunk.



Szép napot mindenkinek!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből