2015. április 30., csütörtök

NOTD | Málnás-epres virágokkal

Sziasztok!

Ma egy friss és ropogós manikűrrel jövök a számotokra, délelőtt készült el és túlélt egy (amúgy általában manikűr-gyilkos) cipővásárlást is.

Mikor Thimmykénél megpillantottam a tavaszi kihívás málna-eper manikűrjét, rögtön tudtam, hogy a Golden Rose Jolly Jewels 109-es lakkját fogom használni. Aztán a mappácskámat átnézve ráakadtam erre a gyönyörűségre, gondoltam, kipróbálom.



Nem lett tökéletes a szirmok kialakítása, de azt hiszem, ez a harmadik egy-vonás technikával készült manikűröm, így igazán meg vagyok elégedve vele. :)



A többiek alkotása:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből