2015. április 2., csütörtök

NOTD | Első tavaszi

Sziasztok!

Az utóbbi hónapokban elhanyagoltam a blogot és a körmeimet egyaránt. Több okom is volt rá, az egyik az idő hiánya volt, a másik a kedv és energiájé. Azt hiszem, az utolsó három-négy aktív hónapomban teljesen kiégtem, így az utóbbi hónapokban csak egyszerű lakkozásokat készítettem, mindenféle díszítés nélkül.

Kedden viszont kedvem és időm is akadt a manikűrözésre, így készítettem el egy nagyon szép virágos lakkozást, melybe még Diinél szerettem bele az egyik LFP fordulóban.

Még mielőtt megmutatnám a manikűrt, szeretnék köszönetet mondani mindazoknak, akik e-mailben, FaceBookon, Instagramon érdeklődtek hogylétem felől. Igazán jól esett, hogy gondoltatok rám. ♥






Bella

8 megjegyzés:

  1. Mostanában valahogy én sem vagyok túl kreatív manikűrözés terén :/
    Viszont nagyon örülök, hogy 'visszatértél' és kimondottan jól esik, hogy pont ezzel a manikűrrel :) Őszinte leszek, én is nagyon szerettem ezt a manikűrömet és nagyon örülök, hogy te is elkészítetted! Annak meg pláne, hogy szabad kézzel festetted a virágokat ;) Nagyon tetszik az eredmény *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik a manikűr! *_* Én is nagyon szerettem hordani. :3

      Törlés
  2. Ha nem is írtam emailt, de azért hiányoltalak én is :) Mindig figyeltem a blogod, hogy mikor látok frissítést. Örülök, hogy újra itt vagy és néha kell egy kis szünet :) Nagyon szép lett a manikűr!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Sokat jelent, hogy tudom, hiányolsz/hiányoltok! ♥

      Törlés
  3. Szép lett :) Jönnek még jobb idők is :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen lányok! :)

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből