2015. április 27., hétfő

ManiCute | Természet avagy szülinapi manikűröm

Sziasztok lányok!

Ma a ManiCute a természet témával jelentkezik. Nem akartam virágos manit hozni, mert az annyira snassz, viszont ma van a szülinapom, két manikűrt meg nem volt kapacitásom készíteni - ez az egy is alig készült el. Így már eleve úgy keresgéltem, hogy ünnepi is legyen, de természethez is köze legyen.


Ezzel az alaplakkal már szemezek egy ideje, múlt héten is őt viseltem még az orgona manikűr előtt, csak úgy simán, egymagában. Így mikor megpillantottam az inpirációs mappácskámban ezt a képet, aztán egy másik mappácskámban ezt, rögtön tudtam, hogy milyen manikűrt készítek, sőt, azt is, hogy mely lakk főszereplésével. :)



A képeken nem látható fedőlakk. Végül a képek elkészítése után a bal kezem gyűrűsujjára felvittem egy réteget, de úgy már nem adja át a drybrush technikával felvitt "repedezett" lakk-hatást, így a másik három ujjamon fedőlakk nélkül hagytam. Kíváncsi vagyok, így meddig fogják bírni. :)

Nézzétek meg a többiek alkotását is:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből