2014. január 23., csütörtök

Teszt | Golden Rose Holiday 57

Drágáim!

Be szeretném nektek mutatni A Lakkot. Csupa-csupa nagybetűvel. Én teljesen beleszerettem, egyszerűen imádtam hordani, még egy hét után is, ami nálam egyáltalán nem szokványos, sőt, egy-két nap után majdnem mindent megunok.

Szilveszter előtti nap festettem fel, először csak azért, hogy teszteljem, de arra nem számítottam, hogy ekkora nagy szerelem lesz, így végül 31-én az összes körmömet kifestettem vele, s majdnem egy hétig viseltem is.




Egyszerűen imádtam a színét. Folyton őt bámultam, akár percekig is! Aztán mikor barátaimmal találkoztam, mutogattam, hogy "Ne milyen szép!" meg "Ugye de csodaszép!", sőt, még anyukámnak is dicsértem, aki -lévén nagyon nem örül az én körmös tevékenységemnek, idő- és pénzpocsékolásnak tartja- egyáltalán nem örült neki, de valahogy még ez sem szegte kedvem. :D Mert ezt a a lakkot NEM lehet nem szeretni. :D

Két réteg - egy réteg - egy réteg - két réteg
  A fedésével abszolút meg vagyok elégedve. Ahogy a fenti képen is látjátok, két rétegben már nagyon szépen fed. Ahogy a legtöbb sand lakk, ő is hiper-szuper gyorsan szárad és hiper-szuper tartós.
  A pink alapban kékes-lilás mikrocsillámok vannak. A sand hatás nagyon jól érvényesül. Nem túl érdes, így nem is zavaró és semmibe sem akad bele.


Fura, hogy ennyire beleszerettem, mert világéletemben utáltam a piros/rózsaszín színt. A sors fintora, hogy a kedvenc cipőm piros, két telefonom is rózsaszín volt (utóbbit 5 és fél évig használtam), ráadásul most a notebook-om is rózsaszín. :)





De a kis kitérő után térjünk vissza a lakkcsodára. Az üvege a már megszokott Holiday kollekciós: téglalap alakú, a két végénél enyhén keskenyedő, a kupak extra fényes, mely csak úgy vonzza a lenyomatokat, mint mágnes a fémet. De jól kézre áll, visont negatívumnak fel lehet írni, hogy hogyha teljesen rá(vissza)csavarjuk a kupakot az üvegre, nem mindig kerül a helyére, tehát van, mikor nem talál a kupak éle az üvegcse éleivel. Nem tudom ennél jobban elmagyarázni a problémámat, de remélem, értitek, miről van szó. :) Ez amúgy nem csak ennél, de az összes ilyen csomagolásnál megfigyelhető. Nem azt mondom, hogy mindig, mert szerencsére én is ritkán járok így, de azért jelen van. :)


Az ecset vastagsága közepes, az arany középút az átlagos és a tömzsi* között. Én nagyon szeretem, könnyen és szépen tudok vele dolgozni, jól el tudom vele teríteni a lakkot a körmömön.




 Összességében én meg vagyok vele elégedve. Sőt, egyszerűen imádom, nálam még az ikónikus (és szintén nagy kedvenc) Holiday 58-ast is messze veri. Szerintem ha még nincs meg, gyorsan próbáljátok beszerezni, nyáron nélkülözhetetlen darab. :)

Nektek megvan ez az árnyalat? Hasonlóan elvarázsolt titeket is? ha még nincs, esetleg tervezitek beszerezni?

Bella

UI: (*) Ezt muszáj megjegyeznem. :) Eddig mindig "dömzsit" írtam, és nem is értettem, miért van mindig aláhúzva, aztán ma rámentem, és láttam, hogy amúgy t-vel írják. Fura, mert mifelénk tényleg d-vel ejtődik. :D Székely szójárás.^^ Érdekes. :) Felétek hogy mondják? T-vel vagy d-vel?

12 megjegyzés:

  1. gyönyörű lakk, imádom, nagyon jól mutat a körmeiden :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lakk, gyönyörű színe van ^^ Nálunk tömzsi :)

    VálaszTörlés
  3. Szép, én ma vadásztam le az 55ös árnyalatot :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól áll Neked, én is imádom ezt a lakkot :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű lakk :) Egy ilyet elfogadnék :D

    VálaszTörlés
  6. Jaj, de gyönyörű ez a lakk! :)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű, de nálam az 59-es a nyerő :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erre szokták mondani, hogy kinek a pap, kinek a papné. :D

      Törlés
  8. Köszi lányok! Örülök, hogy nektek is tetszik. :)

    VálaszTörlés
  9. én egyszerűen nem tudok megbarátkozni ezekkel a pinkes piros lakkokkal. annyira szeretnék már egy igazi piros vagy bordó sand lakkot nem aranyárban. eddig csak opiéktól láttam szerintem nem málnás, pinkes stb. beütésű pirosat, de annyit meg nem szánnék erre a lakkra... szóval várok tovább, hátha előbb-utóbb lesz ez is :)
    ha esetleg tudtok ilyenről ne habozzatok megosztani velem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ízlések és pofonok. :D Nekem egyik legnagyobb kedvencem lett. :D De megértelek téged is.

      Törlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből