2014. január 13., hétfő

NOTD | Páváskodjunk

Vagy inkább nem is. Jobb, ha rögtön lemosót meg vattakorongot ragad az ember lánya, s azon nyomban le is mossa. Ó igen, eltaláltátok: nem vagyok megelégedve.

Mint már sokan tudjátok közületek, nagyon szeretem a pávás dolgokat, ilyen manikűrt is készítettem már (itt és itt), de nekem valahogy sosem akarnak összejönni. Most sem. Már-már azon gondolkodom, ha a vékony ecsetem szőrének a felét kitépkedném, nem méltóztatna-e végre vékonyan is dolgozni... mert így mindenhogy dolgozik csak szép vékonyan nem, ahogyan pedig kéne neki...-.- Hogy a lakk is ludas lehet? Az biztos, nem fed jól, kissé sűrű is már. Ja, hogy én se értek hozzá? Az meg  legbiztosabb.
Szóval most olyan a körmöm is, mind a kedvem: szar. éljen a holnapi gazdföci vizsgám. :/








Amúgy lakk színét imádom, valóban ez a tökéletes teal árnyalatú lakk a számomra (egyáltalán van ennek az árnyalatnak magyar megnevezése?). Még anno Katy-tól kaptam, és nagyon jól megvagyunk együtt. Kb. ennyi ami jó ebből az egész szörnyűségből.



Ó, és még mielőtt az ötletet dicsérnétek, ha már a manit nem is lehet, hát az sem saját kútfő. Össze sem lehet hasonlítani a Copy That Copy Cat oldalon található szépséges tollakkal.


Használt lakkok:
Farmasi 96

Bella

10 megjegyzés:

  1. óó de kis csini lett :) Már olyan régóta tervezek én is valami pávás manit, de aztán mindig elmarad :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát most mondanám, hogy csak bátran, meg mekkora móka, de az az igazság, hogy az eddig elkészítettek közül csak az egyik sikerült úgy ahogy, de azt is rögtön lemostam, mert túl élénkek voltak a színei. :D

      Törlés
    2. Ó, és amúgy köszi. :) Örülök, hogy tetszik.:)

      Törlés
  2. Aranyos lett, bár nekem elsőre a halszálka ugrott be róla. :D De lehet csak azért, mert itt van a szemem előtt egy csokor pávatoll. :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem is a halszálka jutott eszembe róla, de nem könnyű egy ennyire aprólékos mintát megcsinálni, úgyhogy ne emészd magad :) A középső ujjadon lévő nekem pl. tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Hát lányok, e a halszálka valami haláli.:D Meg sem fordult a fejemben, pedig valóban jobban hajaz a halszálkára mint a pávatollra. :D Nézzük a jó oldalát, az "állatok" címke alá még mindig befér. :D
    Köszi a megjegyzéseket!

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből