2014. január 17., péntek

Teszt | Golden Rose Jelly Jewels 117

Ma egy újabb karácsonyi HAUL-os GR lakkot szeretnék nektek bemutatni, melyet már a szilveszteri manikűrömnél sokan láttatok, sőt, meg is dicsértetek.
Én be kell valljam, azért annyira nem vagyok elragadtatva ettől a lakktól. :(




Ez a fekete alapban arany -pici és közepes nagyságú- glittereket tartalmazó lakk nálam három rétegben fedett így, ahogy a képeken látszik. Sajnos elég nehéz vele dolgozni, a csillámok nem szépen, egyenletesen rendeződnek el, s irányítani is elég nehéz őket, mint láthattátok Ti is, a kisujjamon egy bogban nagyon sok van, a másik részén meg egy szem a legkisebb csillámból.


Az alap amúgy ilyen félig átlátszó, tehát önmagában, egy réteggel nem lehet használni. Azért mindenképpen kipróbálom majd egy fekete réteg fölé is.


A száradási ideje jó, gyors. Gondolom, ez köszönhető a tömérdek csillámnak is. A tartósságáról nem tudok nyilatkozni, hisz ahogy felkentem és fotóztam, a következő mozdulattal már pongyoláltam is az ujjaimat alufóliába.

 
 A következő két képen két réteggel látható. Jól észrevehető, hogy a mutató- és középső ujjamon már így is tömérdek a csillám, míg a kisujjamra alig jutott. :S



Így fed egyetlen réteggel:

Ami még szintén nem tette túl szimpatikussá ezt a lakkocskát, az a kiálló csillámok, mint ez itt:

Nézzétek el, hogy nem lakkoztam szépen ki, siettem, és tudtam, hogy azonnal mosom is le, így nem igazán figyeltem oda, hogy a szélére is kerüljön a lakkból.


Az üveg a már megszokott, szögletes, amit én személy szerint nagyon kedvelek, mert kényelmesen elfér a cipős dobozomban, nem foglalva plusz helyet, ráadásul ha fentről belenézek, rögtön ki tudom szúrni, hogy melyik lakkról van szó. A kupakja fénylő, akárcsak a Holiday kollekció lakkjaié, ráadásul pont olyan lenyomatgyűjtő is, de szerencsére ez általában nem szokott zavarni. :)


Az ecsete átlagosnak mondható, én nem vagyok túlzottan oda érte, rá kellett jönnöm, hogy a 2,50 lejes Rapsodi lakkjaim ecsetét sokkal jobban szeretem, mint a 15 lejes GR-ét, de hát ez van, amilyen sokat fogom használni ezt a lakkot, kibírom.



Ebből a kollekcióból azt hiszem, eddig erről vagyok a legnegatívabb véleménnyel. :/ Számomra egy ötös skálán kb hármassal teljesített.

Nektek megvan ez a lakk? Meg vagytok vele elégedve?

Bella

10 megjegyzés:

  1. Ó, de kár ezekért a kiálló csillámokért, pedig olyan szép az üvegben és felkenve is :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az üvegben valóban nagyon szép. Felkenve már annyira nem jön be, úgy érzem, nem az én világom. De mindenképp megpróbálkozom még vele, főleg ha már ennyit költöttem rá. :)

      Törlés
  2. Hát azért a kiálló csillámokkal meg lehetne küzdeni könnyen... :) kár, ezeken a képeken pedig én beleszerettem:
    http://anastasiadnail.blogspot.hu/2013/01/golden-rose-jolly-jewels-117.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, ezen a lányon tényleg csak úgy ragyog! :) Még mindenképpen megpróbálkozom vele, hátha megkedveljük egymást. Jobban mondva, én őt. :) Köszi a linket!

      Törlés
  3. Kár érte :( Amúgy egy külföldi blogon láttam róla fekete alap fölé készitett mintákat, tehát 1 réteg jól fedő fekete, plusz egy réteg ilyen lakk, szerintem próbáld ki, ugy biztosan jobban tetszene :)
    A csillámokkal sajnos próbálkozni kell, kis gyakorlással bele lehet jönni, hogy ne álljanak ennyire ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen a tanácsot! :) Megpróbálkozom még fekete alappal_fedőlakkal is, hátha úgy (el)viselhetőbb lesz. :)

      Törlés
  4. Szép ez a lakk, bár még nem sikerült eldöntenem, hogy tetszik-e igazán. :D Engem az zavar, hogy az arany csillám fölé is kerül fekete lakk, és így nem olyan szikrázó, bár a fene sem tudja, lehet ezért tetszik is. :D A kiálló csillámokra gyógyír, ha többször áthúzod az ecsetet a körmön, és akkor szépen elrendeződnek remélhetőleg. :) Na meg egy kis fedőlakk is csodákra lehet képes. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az engem is zavar, hogy az arany csillámra fekete is jut. :D A tanácsokért meg köszi, legközelebb megpróbálom megfogadni őket. :)

      Törlés
  5. Ezt én is megvettem,bár még nem próbáltam, de fekete lakk felé fogom kenni biztos ami biztos,amúgy tetszik mert különleges a sötét az arannyal: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legközelebb én is kipróbálom fekete alappal is. :) Majd megnézem nálad is.

      Törlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből