2014. január 19., vasárnap

NOTD | A pöttyös az igazi!

Főleg, ha még matt réteg is fedi. :)

Ezt a manikűrt még december utolsó napjaiban viseltem, és egyszerűen imádtam! *.* Sokszor azon vettem észre magam, hogy már hosszú másodpercek óta a körmeimet bámulom. Legszívesebben mindenki orra alá odadörgöltem volna egy "Nézd! Nézd, de szép!" felkiáltás kíséretében. Pedig nem nagy szám, ennél csinosabb, szebb, jobb manikűr született már épp elég, de olyan, amelyiket ennyire imádtam viselni, csak igen kevés. :)

De nem is húzom tovább az időt, nézzük a kis szépséget. :)








Gondoltam, hozok egy matt fedőlakk nélküli verziót is. Nekem mattítva tetszik jobban. És nektek?



Használt lakkok:

A többiek alkotása:

29 megjegyzés:

  1. Szép lett :) Én nagyon szeretem a pöttyös manikűröket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Nem csodálkozom, a pöttyöst csak szeretni lehet. ;)

      Törlés
  2. Ez tényleg csodaszép lett, nekem is nagyon tetszik! :) A lila és a rózsaszín együtt tökéletes, és ez a romantikus forma nagyon jól néz ki :) Mattítva a legjobb ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Örülök, hogy így gondolod! <3

      Törlés
  3. Nagyon kis szép lett és valóban a pöttyös az igazi :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól néz ki mattítva, és matt fedőlakk nélkül is! Eszméletlen jó lett, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Nagyon örülök, hogy neked is tetszik. :)

      Törlés
  5. Nagyon jò lett! :) A minta és a szìnek is nagyon jòk. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy szerinted is jó választás volt. :)

      Törlés
  6. Szép lett!! üdv. Pöty

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű lett! :) Nagyon ügyes vagy! :)
    http://moonangelstories.blogspot.hu/2014/01/valentin-napi-nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Nem vagyok nagy sminkes. Sőt, semennyire sem vagyok sminkes, így a palettát inkább meghagyom olyan lányoknak, akik hasznát is vennék. :)

      Törlés
  8. Nagyon szép lett. Nekem valamiért most a nem mattított jobban tetszik picit, de a fedőlakkal is gyönyörű.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyan, semmi gond! Kinek a pap, kinek a papné! ;) Köszi a kommentet!

      Törlés
  9. Klau, Szilvi, Pöty! Köszi szépen a kedves szavakat. Nagyon örülök, hogy nektek is tetszik. :)

    VálaszTörlés
  10. Tényleg gyönyörű lett :) Én is mindig ezeket nézegetném ha az én körmeimen lennénk :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juj, köszi szépen, ezt nagyon jól esett olvasni! :$

      Törlés
  11. Nekem is a matt változat jön be jobban. Ezt a Moyrát pedig megjegyzem magamnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csodálatos lakk, csak ajánlani tudom! ;) Örülök, hogy egy véleményen vagyunk. :)

      Törlés
  12. Manna, Schnappy, köszi szépen! <3 Örülök, hogy tetszik nektek is!

    VálaszTörlés
  13. Fényesen is jól mutat, de matton még különlegesebb. Nem csodálom, hogy szeretted hordani. :) Ja, és ismerős a szitu, néha én is alig tudom visszafogni magam, hogy ne mutizzam boldog-boldogtalannak a körmeim.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. :) Azon meg én sem csodálkozom, hogy egy húron pendülünk. ;)

      Törlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből