2012. június 8., péntek

52WNC2012 | Week 23 - Ombre

Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de nálam az ombre és a gradient körmök nem ugyanazt jelentik. Jelentésük ugyanaz: lépcsőzetes, csak az előző franciául, utóbbi angolul van.
Számomra a gradient az egy körmön lévő színátmenetet, míg az ombre az ujjakon lévő színátmenetet jelenti. :)
Már nagyon régóta tervezem az ombre manikűr elkészítését, hisz egyik kedvenc körmös képem ez itt. Olyan gyönyörű, nem igaz? *.*
Én hosszas gondolkodás után a lila színnél maradtam. :) De szerintem lesz még hasonló itt a blogon. :)











Lakkok, amelyeket használtam:



Akik velem együtt részt vesznek a kihívásban:
Ladies who do this challange too:
Caitlin at Addicted 2 Nails ♥ Carol at Nails by Carol ♥ Charlotte-Louise at Charlotte's Nails ♥ ChiChi at I'm jus me...ChiChi ♥ Cindy at Square Polish ♥ Esra at Oje Sihirbazi (Wizard of Polish) ♥ Fun With My Nail Polish ♥ Gypsy at Gypsy's Glitter ♥ Jenna at I'm Still Thinking... ♥ Joy Ella at Nail Art by Joy Ella ♥ Kaki at Glitter Obsession ♥ Kevan at The Dragon Lady ♥  Kia at NailsN'cupcake ♥ Kristen at Darling Nails ♥ Lauriestrodes Fun With Nails ♥ Lissa at Lissa's Nail Blog ♥ Liz at Nothing But Nail Polish ♥ Meisie at Meisie's Nails ♥ Nicel at Operation: Nail it! ♥ Only Always Soccermom ♥ Pauline at omgnoodles ♥ Polish polish polish... nothig but polish ♥ Rachel-Karina at Polished Criminals ♥ Samantha at Asa Nisi Masa Nail Spot ♥ Sarah at PrincessNails ♥ Shally at Polished & Not Quite Put Together

Isa

12 megjegyzés:

  1. Imádom a lilát, úgyhogy ez a körmöd most nagyon nyerő nálam! És nagyon tetszik a gyűrűd!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      A gyűrűhöz van gy pont ilyen medál is, csak kb 3* ekkora. :) Születésnapomra kaptam az egyik barátnőmtől, még három évvel ezelőtt. :) Azóta is imádom. :D

      Törlés
  2. De szép lett! Én is imádom az ombré lakkozást :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Nem lehet nem imádni! Annyira gyönyörű, ahogy a színek egymásba váltanak! *.*

      Törlés
  3. Azt hiszem, már nem fogom kommentelni a körmös bejegyzéseidet, hisz mind nagyon szép, színes, aranyos, csini vagy vicces:)))
    Ez a lila... Háááát, imádom a lilát! Lehet, hogy ez tetszik eddig a legjobban?
    Ma van a Nagy Napod, indul a fociEB, örülsz?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Nagyon szeretem olvasni a hozzászólásokat! :)
      Ne is mondd! Már két hete tűkön ülök, számolom a napokat, nézegetem a csapatokat, lassan kívülről fújom, hogy melyik nap melyik csapat játszik! :D
      Ma már az órákat is számoltam vissza, minden órában legalább egyszer megnéztem, még mennyi van vissza a kezdésig. Sőőőt, az elmúlt10 percben minden két percben az órát néztem. :D Még 12 perc és kezdődik a gála. *.*
      Csak éppen Édesanyámat el tudjam rángatni "Máricsúj" mellől. Macskaköröm, mert nem tudom, hogyan kell leírni, rákeresni meg lusta vagyok. :$

      Törlés
  4. Nem találok szavakat. Nagyon szuper :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett! Jók a színek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Örülök, hogy neked is tetszik! :)

      Törlés
  6. Nagyon szép lett, gyönyörű színek! :)

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből