2012. június 27., szerda

Kreatív | Harry Potter könyvjelző

Legjobb barátnőmnek készült, kicsnegetésére. :) Az általam készített ünnepi manikűrjét már itt láthattátok (legalsó szürke csillogós), épp ma néztük, hogy még mindig majdnem teljesen hibátlan (!!). (szerk - a bejegyzés június 23-án íródott)

Ő is kis könyvmoly, mint én. Sőt, ő még nagyobb, mint én. :D Közös kedvencünk a Harry Potter sorozat, aminek végül is köszönhetjük a barátságunkat, mert tény, hogy egyike azon kevéske embereknek, akiket azóta ismerek, amióta csak az eszemet tudom, de valahogy sosem egyeztünk túl jól (bevallom, nagyrészt az én hibámból), de aztán jött a szerepjáték, ami végérvényesen összehozott bennünket, s bár már egyikünk sem játszik, s 4 éve nem is vagyunk osztálytársak, mégis egymást hívjuk elsőnek, ha valami gond van, vagy épp ellenkezőleg óriási öröm. :D

Háttérben a kedvenc sötétkék ruhácskámmal^^







Imádom ezt a bordó színt, tavaly is ezt használtam Anita Micimackós könyvjelzőjéhez. El is fogyott, épp csak be tudtam fejezni a könyvjelzőt. De azóta már bevásároltam belőle. :D Tanulva a kedvenc kékes-lilás fonalam esetéből (elfogyott, és hónapok óta nem kapnak belőle :( ), most rögtön két gomolyagot vettem. :D

Szeretitek a Harry Potter sorozatot? Esetleg más könyvekért vagytok oda?

A minta, amiről dolgoztam:
Kattra megnő.
Surce/Forrás



Ne feledjétek a játékot sem, részletek az oldalsávban, a gerberára kattintva! :)

Isa
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből