2012. június 1., péntek

NOTD | Ballagásra készülvén - 5 manikűr

Holnap ballagok, vagyis helyi idő szerint az már fél órája ma van. :)
Az elmúlt napokban nagy volt a sürgölődés, készülődés, épp ezért is lett egy kicsit elhanyagolva a blog. A tegnap elkészítettem a barátnőim körmét eme jeles napra. Jellemző, hogy a sajátomra már csak most, ballagás előtt 10 órával (de 7 óra múlva már ott kell lennem^^) került sor. :D
Az én és unokatesóm, Zsóka körmei még nincsenek fent a gépemre, de a csajokét már feltöltöttem, így az övékét gyorsan meg is mutatom. Most még úgysem tudok lefeküdni, mert kell hagynom, hogy száradjon a lakk, hacsak nem akarok párnanyomatos kacsókkal elballagni. :D

Szerda este készült barátnőm, Aliz körme:








Aztán csütörtökön a suliban készült E. Bogi barátnőm körme, az alapszínt ő kente fel, az én dolgom csak a díszítés volt.






S ha már a lakkok elől voltak, Evelin is beállt a sorba, megkért, neki is készítsem el. :)





Miután az egész osztály már elment, Sali barátnőm is odajött, hogy neki el tudnám-e készíteni. Sali is szeret amúgy a körmeivel kísérletezgetni, úgyhogy örömmel vállaltam a feladatot. Ez született:





Ma még elkészítettem az unokatesóm mani-és pedikűrjét, illetve a sajátomat is, képek majd máskor. :)

Illetve még végezetül szeretném bemutatni egy másik osztálytársam, L. Bogi körmeit is, melyeket 3 héttel ezelőtt készítettem el neki.



Most megyek, mert nagyon fáradt vagyok, és a holnapi mai napom sem lesz könnyebb, sőőőőt. :)

Isa♥

12 megjegyzés:

  1. Sok boldogságot Izabella !!!!!!!!!!!!!!!!
    Remélem kicsit kipihenten kezded ezt a szép napot !!!!!
    Gyönyörű körmöket készítettél !!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egész nap fáradt voltam, de a sok szeretet, amit a családomtól, rokonaimtól, barátaimtól kaptam, mindenért kárpótolt! :)

      Törlés
  2. Csodás körmöket készítettél!
    Sok sikert a mai naphoz, élvezd ki minden percét:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, így utólag is! Olyan hamar elrepült az a nap is! :)

      Törlés
  3. Nagyon aranyosak, nekem a második tetszik a legjobban, mivel elég minimalista vagyok a saját körmöm tekintetében, általában egyszínű lakkokat használok!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Igen, Boginak is hozzád hasonló ízlése van. :) Nem is engedte, hogy virágocskákat is fessek, csak ennyit kért. :) De így is gyönyörű lett. :)

      Törlés
  4. Kedves Izabella, gratulálok neked:) Tudom mit jelent a ballagás az életetekben(szerintem már túl vagy rajta mikor ezt írom), hiszen én is ballagtam, kereken 11 éve, és most tanárként minden évben újra átélem a ballagás megható hangulatát. Nálunk is ma volt a ballagás, én végigkönnyeztem az egész ünnepséget, hisz ma elballagott az első osztály akiket egészen 9 - 12. osztályban végig tanítottam, és akiket, annak ellenére, hogy nem az én osztályom nagyon megszerettem. Tehát tanárként sem olyan könnyű végignézni ahogy kirepültök a kezeink közül, de büszeséggel is tölt el látni, hogy mivé váltatok a négy év alatt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ahogy nekünk nehéz elbúcsúzni az iskolától, tanároktól, úgy ez fordítva is igaz. :)
      Szerencsére még visszajárunk felkészítőkre, illetve pár tanárhoz csak most, ballagás után tudunk menni énekelni. :D

      Törlés
  5. Nagyon szupik lettek, de az abszolút kedvenc az első!
    Imádom a kreatív körmeidet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is az első tetszik a legjobban.

      Törlés
  6. Nagyon szépek lettek ezek a munkák, te aztán értessz a dolgodhoz, nem hiába kértek meg az osztálytársaid, és mégegyszer gratulálok a kicsengetésedhez!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, Hajni! Nagyon jól esett, hogy te is ott voltál! :)

      Törlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből