2012. június 20., szerda

Játék | LEZÁRT


Rég beígértem már a játékot, rég is készülök rá ( a körömlakkor már április elején elkészítettem^^), de egészen mostanig nem került rá sor. De mi lenne rá a jobb alkalom, mind a 300. bejegyzés? :)
Már lassan 150-en is leszünk, így még az is lehet, hogy két szerencsést sorsolok.
Választási lehetőség lesz a 4 ajándékcsomag közül, majd a kérdőívbe azt a sorrendet írjátok, amelyik szerint meg szeretnétek nyerni. ha van olyan, amelyiket egyáltalán nem szeretnétek, azt a számot hagyjátok ki. :) Tehát nem fogom mind a négy ajándékot kisorsolni, annak függvényében növekszik a nyertesek száma, hogy hogyan növekszik a rendszeres olvasóké. :)



Suntem 100+ (exact 125^^) prin GFC si acesta este 300-le post pe blogul meu, sarbatorim cu un giveaway! :)
Daca ajungem 150 pring GFC, vor avea 2 castigatoare! :) Puteti alege din ele. Nu trag la sorti toate 4 colet, numai 1-1 pentru fiecare castigatoare (o castigatoae la 100 cititor, 2 la 150...)

1. Keresztszemes nyaklánc / Coliera brodata
Még több kép a nyakláncról/Mai multe poze despre coliera


2. Körömlakk+matrica / Nail polish+nail sticker
"Kiwi in The Bottle" franken lakk, made by me.^^







3. Barna EMÖSz karkötő+fölbevaló / Bratara marov cu cercel
Véletlenül jöttem rá, hogy a barna EMÖSz-ös karkötőm volt a 200. bejegyzés! Tudat alatt is jól választottam. :)



4. Csomózott karkötő+fülbevló /Bratara+cercel




Feltételek:/Reguri:
Töltsd ki a kérdőívet! - Az első 4 kötelező!
Completeaza form-ul! - Primul 4 e obligatoriu!
RO, HU Only! (Esteleg ha valamelyik környező országban élsz, jelezd kommentben, hogy utána járhassak, tudom-e postázni!)

Figyelem! Leave Blog Post Comment = hagyj itt a játék bejegyzése alatt egy megjegyzést =habcsókot), amelyben röviden véleményt nyilvánítasz a blogról. Csak akkor kattints az "ENTER"-re, ha valóban hagytál, vagy hagyni fogsz a bejegyzés alatt kommentet! Köszönöm! :)
Atentie! Leav Blog Post Commen = lasati un comment sub acestui post! Te rog, nu dati clik pe "ENTER" daca n-ati lasat sau nu veti lasa comment! Mersi! :)
a Rafflecopter giveaway


Bella

22 megjegyzés:

  1. Leave a Blog Post Comment fülnél nem tudok hova írni.. :/ nem jelzi azt a részt, ahova írnom kéne! :O

    VálaszTörlés
  2. Nekem sem sikerült, úgyhogy ide írom: Szeretem, hogy ennyi minden foglalkoztat, és a sárgadinnye lekvárt tutira elkészítem én is. Ami talán építő kritikaként megfogalmazható, hogy néha túl sötétek a képek:). De ezzel én is mindig bajban vagyok, szóval összességében véve jövök sokat:)!

    VálaszTörlés
  3. Jujj köszi a dicséretet, a te csomózványaid is ott vannak a szeren! :)

    VálaszTörlés
  4. Ery, Lencsi! Az ott a felhívás, hogy itt lent hagyjatok kommentet a véleményetekkel! :) Úgyhogy jóol csináltátok!
    Lencsilány, köszi szépen a kritikát is! :)

    Angelika, köszi! :) ♥

    VálaszTörlés
  5. Jaaa oké!:D

    Összességében tetszik a blogod, nagyon sok érdekességet olvasok nálad.. a kaják amiket csinálsz..hát megéhezek miközben nézem őket!:D Tetszenek a körmök is amiket csinálsz! Ami negatívum, hogy tényleg kicsit zsúfolt az oldalad, bár ezt írtad nálam, hogy már tervezed a blog külső átalakítását. :)
    És köszi a játékot!:)

    VálaszTörlés
  6. Sya,

    Még új vagyok itt,de már most tetszik :) Nagyon szeretem az ehhez hasonló blogokat,ha kiemelhetek valamit az a szivárványos körmöd... iszonyatosan tetszik,jó hangulatot ad az embernek,nem? Szeretném megkérdezni,hogy a kérdőívet hol lehet kitölteni vagy ahhoz fel kell iratkozni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dorisz! Örülök, hogy rám találtál!
      Igen, a szivacsosból mindig ki lehet hozni valami üdítőt, 8-án majd jön még egy szivacsos, szerintem azt is imádni fogod! :)
      Ha minden igaz, a piros betűs szöveg után kell legyen a kérdőív, melyet Facebook vagy e-mail cím segítségével tudsz kitölteni. :)

      Törlés
  7. Tényleg lesz?! jajj de jó,alig várom már :) Köszi,hogy ilyen hamar válaszoltál,most már tudni fogom !! :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy segíthettem! :) Szólj ha így sem sikerül, és megpróbáljuk másképp. :)

      Törlés
  8. Szia!

    Jó, hogy ennyi mindennel foglalkozol, és ötletes klassz dolgokat osztasz meg a közönséggel. =) Viszont a blog képe így első ránézésre nekem nagyon zsúfolt, lehet nem kellene ennyi mindent kitenni az oldalsó sávokban, mert elvonják a figyelmet a posztokról. =) ÉN inkább 2, de maximum 3 sávot nyitnék a helyedben. Viszont tartalommal szerintem minden rendben. =) Csak így tovább. =)

    VálaszTörlés
  9. szeretem Nálad a változatosságot!

    VálaszTörlés
  10. Nekem nagyon tetszik a blogod, változatos, sokszínű és mindig van új bejegyzés :)

    VálaszTörlés
  11. Szia!

    Szeretem a blogod, nagyon tehetséges vagy! :)
    Közvetlen, barátságos stílusban írsz, és nagyon sok hasznos infót csepegtetsz nekünk. :)
    Tetszik, hogy színes és változatos a blogod. :)
    Rosszat írni nem tudok róla :)
    Köszönöm a lehetőséget!

    Üdv, Regina

    VálaszTörlés
  12. Szia Isa!

    Már többször jártam nálad, nagyon kreatív vagy, és sokoldalú.
    Nekem így tetszik az oldalad, ahogy van, tökéletes, bár egy kissé tényleg zsúfolt, de ebből is látszik mennyi mindennel foglalkozol.
    Köszike
    Edith

    VálaszTörlés
  13. szia!! kiraktam az oldalamra játékot!!
    itt a blogom : http://torteij88.blogspot.hu/
    :))
    tetszik a blogod :)

    VálaszTörlés
  14. facebookon meg a blogomon is kiraktam de kérdőívet nem találom. hol van??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Itt, közvetlenül a piros berűs rész után. :) e-mail vagy facebook használatával tudsz belépni és kitölteni. :)

      Törlés
  15. Kétszer is próbálkoztam feliratkozni végülnem tudom sikerült-e:) A sorszámonat nem tudtam beirni,de a horgolt nyakék tetszika legjobban,majd a barna bogozott karkötő és füli,majd a pirosas karkötő és füli, végüla körömlakk.

    VálaszTörlés
  16. Nagyon tetszenek az alkotásaid, bár még csak most ismerkedem velük :) ... Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  17. nagyon szeretem a blogod, mert egyedi, imádom amit csinálsz.. téged jó olvasni :))

    VálaszTörlés
  18. tetszik a blog bocsi elfelejtettem írni és csak most olvastam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi gond, még nem késtél le semmiről. :)

      Törlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből