2011. április 16., szombat

Személyes | Megosztott öröm, dupla öröm

Kedden volt egyik legjobb barátnőm és padtársam születésnapja. Az ő számára készítettem a delfines könyvjelzőt, mivel egyik kedvenc állatáról van szó. Emével összepótoltunk, és egy tollat is vettünk neki. Egész hétvégén azon izgultam, hogy vajon hogy fog tetszeni Boginak, de ami még jobban aggasztott, hogy vajon fog-e tudni a tollal írni. Bogi bal kezes, és alig van olyan toll, mellyel tud írni. De szerencsére minden rendben volt, az ajándék nagyon tetszett Boginak, sőt, azóta is azzal ír. :D Én annyira örültem! Egész nap fülig ért a szám és pörögtem.









"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből