2017. május 26., péntek

Teszt | Moyra körömlakkok

Sziasztok!

Szeretem a Moyra lakkokat, felgyűlt egy jó nagy adag letesztelt lakkocska. Ez a bejegyzés már hónapok óta ott lapul a blogos mappácskámban, így éppen ideje volt, hogy közzé tegyem.


 


Az üveg alakja, az ecset vastagsága és formája a szokásos Moyra lakkoké, így arranem térek ki részletesen.
Ott, ahol két lakkozás is van a képeken: a felső képen egy réteget, míg az alsón két réteget használtam.

Moyra No. 45 - Menta
Már többször is említettem, hogy tavaly néhány lakkom eltűnt, köztük az Essence menta lakkom is, így gyorsan alternatíva után kellett néznem, ezért kötött ki nálam ez a lakk. Meg vagyok vele elégedve, én nagyonszeretem  a színét. Az állagával, száradási idejével, tartósságával sincs gondom. Örülök, hogy beszereztem.
Eddig több manikűrömnél is szolgáltatott alapot, többek között a tavaszi virágos és a húsvéti körmeim elkészítésénél is.
 






Moyra No. 104 - Nude
Bevallom, icipicit csalódás volt ez a lakk, de nem is a lakk hibája, inkább az enyém. Az üzletben neonfénynél nem vettem észre, hogy ez egy enyhén shimmeres darab, én viszont krémeset kerestem. Ennél többet viszont tényleg nem tudok felróni szegénykének.




Moyra Aqua Jeans Deep Forest - Kékes, zöldes pávaszín
Nagyon sokáig vadásztam erre a lakkra, aztán úgy két éve sikerültbeszereznem. Azóta várt szegény kipróbálásra. Viszont elsőre csalódás volt. Nem olyan gyönyörű, mint a képekenláttam. Lehet, egy fehér vagy inkább fekete segített volna a helyzeten, de bevallom, még azóta se próbáltam ki.







Moyra Gel Look Joséphine
Barnás-szürkés-lilás... talán kicsit taupe beütéssel. Igazából nem tudom megfogalmazni. :) De nagyon szeretem, annak ellenére is, hogy most már picit lassabbanszárad.






Moyra Gel Look Nina - Fekete
Nem vagyok vele annyira megelégedve, mint a No. 35-ös feketével, de egész jól teljesített ez is.





Moyra Gel Look Chantal - Fehér
Nem szeretem lakk. Véletlenül vásároltam meg őt is, illetve a fenti feketét is a jól megszokott fehér (No. 03) és fekete (No. 35) lakkok helyett. Nyomdázásra szinte alkalmatlan, legalábbis nálam eléggé haloványan teljesített. Ekkor vettem amúgy észre, hogy valami ne stimmel vele, és tűnt fel a Gel Look matrica a kupakon. :) Azeset óta jobban odafigyelek, ha fehér vagy fekete Moyra lakkot keresek. ^^





Moyra Gel Look Ann-Marie - Rózsaszín
Régóta kerestem piszkos rózsaszín árnyalatot, s bár ez nem teljesen olyan, amilyet szerettem volna, nekem nagyon tetszik. Jó vásár volt.




A lenti manikűrnél a Moyra Maharaja lemezét használtam a gyűrűs ujjamon, Essence Dream On alappal.



Moyra Gel Look Océane - zöld
Picit ez is csalóka, mert nem pont ilyen árnyalatra számítottam, mint amilyet felkenés után láttam a körmeimen, de igazából ez is tetszik. Sőt, napokig hordtam csakmagában is.








Moyra mattító fedőlakk
A menta lakkhoz hasonló okokból voltam kénytelen beszerezni. Hetekig keresgéltem a városban mattító fedőlakk után, aztán eszembe jutott, hogy kérdezzem meg a fodrászkellékesnél. Hála Istennek, ott találtam. Rögtön lecsaptam rá, és azóta is előszeretettel használom. Egyszerűen nem tudom megunni a matt manikűröket. ♥



Nektek megvan valamelyik lakk? Mi a véleményetek róla? Szeretitek a márkát?

Szép napot,
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből