2016. június 7., kedd

NOTD | OMD2013: Day13-15 - stars, flowers, hearts

Sziasztok!

A mai bejegyzésben újabb három majkűrt szeretnék nektek bemutatni az OMD2013 kihívás keretein belül.



Day13 - Stars
Egyszerű mani, nem pont így terveztem, de vègül így sikerült. Azért készítettem több képet, hogy lássátok ti is a Barry M Hologram topperének holografikus glittereit. A fehér Moyra No. 03 lakkal nyomdáztam, kemény rózsaszín nyomdázóval (még mindig ezzel tudok a legjobban nyomdázn, az átlátszó párnással eleve fel sem tudtam normálisan venni a mi tát). Alapnak a Natty nude lakkját használtam, nyomdalemez a Moyra Celebration volt.






Day14 - Flowers
Kevertem egy zöld holo lakkot, amit ki szerettem volna próbálni. Ez a mani lett belőle. Úgy terveztem, hogy csak befotózom és mosom is le, de annyira tetszett a végeredmény, hogy egy nap viselés után is alig volt szívem megválni tőle.
A franken zöldem mellett AVON Mineral Crush Topaz homoklakkját, nyomdázáshoz Moyra No. 03 fehéret és BPS BPL-029 lemezt és BPS lila félgyöngyöket használtam.









Day15 - Hearts
Legkevésbé vagyok elégedett ezzel a manival, nagyon elrontottam a matricát felhelyezés utáni tisztításkor. Még évekkel ezelőtt Lu-nál láttam egy manikűrt, aminek inkább a színkombinációja jöttbe, abból inspirálódtam most. Nagyon szerezem a szürke-sárga és szürke-rózsaszín kombinációkat, erről már megbizonyosodhattatok az elmúlt napokban itt és itt is. :)
Használt lakkok, tetmékek: Golden Rose RC 70, Golden Rose Carnival 14, AVON Matte Grey Cement, Umbrella sárga, Moyra No. 35, Moyra Celebration nyomdalemez.



Nektekhogy tetszettek a manik? Melyik a kedvencezek?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből