2015. június 11., csütörtök

Teszt | AVON Mineral Crush Topaz és Agate


Sziasztok!

Pár napja mutattam be nektek az első adag Avon tesztet, a Fire Cracker és Marine Blue főszereplésével. Most hozom nektek a másodikat, a homoklakkokkal.
A homoklakkok a kedvenceim, ráadásul se kék, se lila homoklakkom nem volt még, így kíváncsian vártam, hogy hogyan fognak szuperálni. Meg kell mondanom, meg vagyok elégedve mindkettővel, nálam jól szuperáltak a lakkok. Nézzük kicsit részletesebben.








Ahogy az a felső képeken is látszik, a csomagolás a szokásos Avon üveg, az ecset szintén átlagos, én jól tudtam vele dolgozni. Az állaga pont jó, a lakkban színes kisméretű glitterek is találhatóak, amitől gyönyörűen csillog. Nekem két közepes réteg lakk elég volt a tökéletes fedéshez. Picit érdes marad a körömvégeken, így az első fél napban még beakadt, de aztán megkopott annyira, hogy már ne akadjon és ne is zavarjon. A tartósságával meg vagyok elégedve, nem pattog le. Én két napig hordtam, de az alatt nem is kopott, csak nagyon minimálisan két ujjamon, amit a leginkább használok, de ott is csak úgy tűnt fel, ha nagyon közelről szemügyre vettem.

AVON Mineral Crush Agate
Azt még mindenképpen meg kell említenem, hogy ez a lakk enyhén lilább, mint amit a képeken sikerült megörökítenem. Nagyon örülök, hogy sikerült beszereznem, mert nagyon tetszik a színe.

Fent egy, lent két réteggel látható







AVON Mineral Crush Topaz
Először is elnézést kérek a kissé szerencsétlen képekért, a jobb kezemre festettem fel, az meg a legnagyobb jóindulattal sem nevezhető fotogénnek, éppen ezért nem szoktam jobb kezes fotókat feltölteni a manikűrjeimről. :D Ha még ez nem lenne elég, hát bal kézzel sem tudok fotózni, nem tudom stabilan tartani a gépet, így a képek legnagyobb része nem sikerül élesre, így mehet a kukába.
A gyűrűsujjamon lévő narancs maszatért is elnézést, ennél jobban sehogy sem tudtam lemosni a Fire Cracker maradványait.
A katalógus alapján egy picit türkizebbre számítottam, de meg kell vallano, így is nagyon tetszik, örülök, hogy végül lecsaptam rá. :)

Fent egy, lent két réteggel látható







És a kettő együtt, szerettem őket így hordani. :)

Nektek megvan valamelyik lakk egyike? Mi a véleményetek róla?

Szép napot!
Bella

Update:
Na jó, azt hiszem, ezt is meg kell mutatnom nektek, aztán mindenki döntse el maga, hogy ezek után is annyira sziperszuper véleménnyel van-e a lakkokról. Két napja voltak a körmeimen (konkrétan kedden este kentem fel, ma meg ugye csütörtök van). Ma olt néhány apróság, amit ki kellett mosnom, utána jött rögtön a mosogatás. Nézzétek, hogyan nézett ki a körmöm utána:

Továbbra is kedvelem őket, viszont van egy olyan érzésem, ezek a lakkok nem háziasszonyok körmére születtek. :/
Ti tapasztaltatok hasonlót?
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből