2014. szeptember 30., kedd

31DC2014 | Day 26, 29, 30, 31


Sziasztok!

Ma több bejegyzést is hozok, köztük két 31 napos kihívásosat. Ez az első rend. Tudom, picit felborogattam a sorrendet, de annyi baj legyen, úgyis a manikűrökön van a lényeg. :)



Day 26. - Inspired by a pattern
Sajnos, a színválasztás nem volt a legszerencsésebb, nem hozza annyira jól ki a mintát, pedig most sem sikerült rosszul. :) No, majd legközelebb jobban megválogatom a lakkokat. Amúgy mindenképp rüzsaszín-aranyban gondolkodtam, hogy fel tudjam használni az akkor még vadi új Golden Rose JJ lakkomat is. Azóta is töretlen a szerelmem iránta. <3





Day 29. - Inspired by the supranatural
Én elég egyszerűre vettem a figurát, simán villámokat szórtam és kész is. ^^


Day 30. - Inspired by a tutorial
Igen, két manikűr készült erre a napra. Az előző, pávásat itt nézhetitek meg. Nagyon szeretem az ilyen pulcsimintákat, így mikor Jayme-nél nézelődtem, hogy a ManiSwap-os kollaborációnkhoz melyik melyik manikűrjét készítem el, viszonylag hamar sikerült döntenem. :)
Ő amúgy egy előző, szintén ManiSwap-os manimat választotta, a lila color-blockot.



Day 31. - Honor nails you ♥
Sajnos az én változatom nem lett olyan jó, mint az eredeti, nem is hordtam csak egy napig, de majd még lehet, hogy megpróbálkozom vele. Amúgy az ezüst részen holo fedőlakk volt. Sajnos a képeken nem jön át a holo hatás, viszont élőben valami csodálatosan szikrázott!

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből