2014. szeptember 28., vasárnap

31DC2014 | Day 30. & Kedvenc pávás füli inpirálta mani

Sziasztok!

Tudom, kiugrottam pár napot, amit majd pótlok is, de nem szerettem volna ismét napokat késni a matchy-matchy kihívással.

Aki követi a blogot, tudja, hogy mennyire odavagyok a pávás dolgokért, s bár van pár kedvencnek kikiáltott fülbevalóm, mikor azon tanakodtam, melyiket válasszam inspirációul, hamar sikerült döntenem a pávás mellett.

Inspirációul a NeilNerd blogon található tutorial szolgált, amit még évekkel ezelőtt néztem meg, akkor megfogadtam, hogy megcsinálom. :) És megcsináltam! Amúgy tök büszke vagyok, mert ennyire szép, vékony vonalakat eddig nem igazán sikerült húznom. Mindig azt hittem, hogy velem meg a lakkjaimmal van hiba -  aztán most kiderült, hogy csak simán az ecset nem volt megfelelő. Persze, ez nem zárja ki teljesen azt sem, hogy a kézügyességemmel minden oké lenne. ^^







Ti szeretitek a pávákat, pávás kiegészítőket?

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből