2012. október 27., szombat

Személyes | Ha két lány a bentlakásban ragad hétvégére...

Én amióta itt vagyok Kolozsváron, még nem voltam otthon (de jövő hétvégén végre haza megyek, ha minden jól megy ♥, már alig várom). Az egyik szobatársam, Kinga is itt maradt hétvégére. Mit gondoltok, mire vetemedtünk? :D Sminkelésre! :D Én az sminkbaba voltam, Kinga volt a sminkes. :D
Fura volt utána a konyhában ilyen sminkkel kiállítani kávét főzni. :D Meg aztán a meleg kávéval felmentünk a harmadikon lévő teraszra. :D Egész szép volt a kilátás! De jöjjenek a képek. Nem túl jók, mert benti fények mellett ennél jobbra nem futotta. Illetve retusálni se retusáltam semmit... szal nézzétek el nekünk. :D

Így akár FB-re is mehetne profilképnek. :D











Gondolom, nem csak mi vagyunk úgy, hogy inkább sminkelünk, kávézunk, sőt, még takarítunk is, csak épp tanulni ne kelljen. ^^
Kellemes estét kívánok!
Bella

Ui.: Kinga, most örülsz? :D





"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből