2012. január 9., hétfő

Játék | Isa Blogszülinapi Játéka - Sorsolás

Sziasztok!


Első sorban mindenkinek szeretném megköszönni a részvételt! (:
Sokat tanultam ebből a játékból, s már tudom is, hogy a következőt hogyan fogom lebonyolítani.(: Amit már alig várok! Bizony, erre a játékosdira alaposan rá tud cuppanni az ember.^^





Összesen 39 résztvevő volt. Ekkora részvételi számra álmomban sem gondoltam. (: És a legvégén 122 cetliből választottam.


Íme a jelentkezők:


Sajnos ma lemerültek a fényképezőm elemei, az aksik meg már hetek óta, s mivel az aksitöltöm nem működik, kénytelen voltam a telefonommal fotózni, ezért nem lettek túl jók a képek. Elnézést kérek érte.



Először jobb kézzel kavartam össze....

Majd a ballal.  ^^

Végül pedig húztam.

És a nyertes....

Lehet, hogy nem látszik túl jól, de BMonica!





Nyereményként választhatsz az alkotásaim közül. (:
 *egy könyvjelzőt
 *két karkötőt
 *egy karkötőt és egy fülbevalót
 *két fülbevalót
 *egy nyakláncot


Itt találhatók az alkotások:
Csomózott, gyurma, gyöngy, filc, FaceBook1FaceBook2
A részleteket majd emailben megbeszéljük. (:


Aki most nem nyert, ne csüggedjen, ha elérjük az 50 rendszeres olvasót, ismét játék lesz. (:

Isa
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből