2012. január 8., vasárnap

Játék | Blogszülinap és Komment Játék (:

A blogom ma egy éves. (: Még ilyen sokáig egy bloggal sem húztam. :) De ezt a mostanit nagyon szeretem, biztos nem válok meg tőle. (:


Mindenkinek szeretnék köszönetet mondani, amiért jöttetek, olvastatok, biztattatok, hozzászólásaitokkal mosolyt csaltatok az arcomra!




Nos, akkor a szokásos kis statisztika. Amúgy is nagyon szeretem őket. (: Egy év alatt:
*177 bejegyzés (ezzel együtt^^)
*oldalmegjelenítések száma az elmúlt hónapban: 1011
*oldalmegjelenítési előzmények (összes): 6243
*45 rendszeres olvasó. Ezúton is szeretnék minden kedves új követőt köszönteni! Örülök, hogy itt vagytok! (:


 És akkor nézzük, milyen játékot eszeltem ki. (:
Nagyon szeretem, ha visszajelzést kapok az olvasóimtól, legyen az bármilyen, hiszen erre tudok építeni. (: Sajnos nem kapok túl sokat, ezért arra gondoltam, 2013. 1-én összeszámolom, hogy a 2012-es évben ki írta a legtöbb hozzászólást (Játékfelhívások ezúttal sem fognak számítani^^), és az a szerencsés választhat, hogy mit szeretne kapni az alkotásaim közül. (:
A hozzászólások számát egy külön posztban fogom vezetni. (:


Köszönöm szépen az eddigi, és a jövőbeli visszajelzéseket!
Isa

U.I. Ez a poszt nem számít játékfelhívásnak. (:
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből