2012. január 18., szerda

52WNC2012 | Weeks 1-2

Én az első kettőt egyszerre teljesítettem, mert csak a második héten leltem rá a kihívásra.
Nekem nagyon tetszik a végeredmény, egyszerűen imádom. :D













 Bár a matrica eléggé kikészített. :D Három éve kaptam, születésnapomra, azóta egyszer sem használtam, gondoltam, na most. De a virágok nem így gondolták. :D Végül szemöldökcsipesszel sikerül egyben leszedni és a körmömre aplikálni. :D
A zöld csillámos új szerzemény. 


Nektek hogy tetszik? (:

Akik szintén részt vesznek a kihívásban:
Ladis who do this challenge too:
Kia @ NailsN'cupcakes
Jenna @ I'm Still Thinking
Kevan @ The Dragon Lady
Kaki @ Glitter ObsessionLissa @ Lissa's Nail Blog
Charlotte @ Charlottes-Nails
Nicel @ Operation: Nail It!
Caitlin @ Addicted 2 Nails
Kirsten @ Darling Nails
Liz @ Nothing But Nail Polish
Cindy @ Square Polish
Rachel-Karina @ Polished Criminails

Isa
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből