2012. január 23., hétfő

Kreatív | Dalmi szülinapi-karácsonyi ajándéka

Tudom, tudom, kicsit késtem vele. :D De most mutatom. ^^
A Nővérkém, Dalma 27-én született, így az ajándékok kettő az egyben voltak. (:

Íme:


Egy karácsonyfadísz, filcből. Nem épp olyanra sikerült, amilyenre terveztem, de így is egész szép lett.

Az én BONES-könyvjelzőm ikre. (: Bizony, Nővérkém is BONES-rajongó és hozzám hasonlóan, szeret olvasni. (:

Az első fülbevaló kupacból. Egyik kedvencem. (:


És végül, a képeslap. Ezt a képet már Dalmi készítette, nekem erre már nem volt alkalmam feladás előtt. (:
Ennek is külön története van: egy pénteki napon készült, első két német órán filmet néztünk (A Kísérlet - német film, valós eseményeken alapszik, nagyon durva és egyben elgondolkodtató, csak ajánlani tudom!), aztán jött egy magyar és egy filozófia, az alatt elkészítettem a gyönyörűséges levélpapírt és megírtam a levelet. Erről viszont nincs kép, ez megmarad kettőnknek. (: Aztán jött az angol, amin én nem voltam. ˘˘ Helyette sprint postára, feladni a küldeményt, hogy még Dalmi szülinapjára megérkezzen. :D És végül sikerült is, időben érkezett! Ráadásul én is visszaértem a suliba az utolsó két matekra. XD

Nektek hogy tetszik?
Bár a legfontosabb, hogy Nővérkémnek tetszett! (:
Isa
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből