2011. augusztus 23., kedd

Kreatív | Első találkozásom a gyurmával

Mint azt már egy korábbi bejegyzésben említettem, megérkeztek a FIMOk, amiket rendeltem, de egészen eddig  még nem volt alkalmam kipróbálni. Egészen most szombatig. A nagy lekvár főzést sikerült befejeznem még Bogi érkezése előtt, így mikor megérkezett, lekvárkóstolgatás után nekiláttunk a gyurmának. A drága barátnőm tudta, hogy nagy szükségem lenne zöldre, ezért egy csomó árnyalatot hozott. 
Bogi megállt egy muffinnál, utána inkább csak a filmre koncentrált, én viszont le sem álltam éjfélig. :D
Még nem sütöttem őket ki, ha minden jól megy, holnap erre is sor kerül. Még meglátom. (: A nagy zöld muffin a Bogi keze munkája, de nálam hagyta. (=





Persze, van még hova fejlődni, de ahhoz képest, hogy életem első gyurmázása volt, egész jól sikerültek, szerintem. (:

Isa
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből