2011. augusztus 13., szombat

Konyha | Málnás-banános-grépfrút turmix

Szerdán reggelire készítettem el. A képek nem a legjobbak, de azért szerintem így is guszta. ^^




Ami kell hozzá: egy banán (kicsi v nagy, ízlés szerint), egy érett grépfrút, egy tálka málna (mennyiség ízlés szerint).
A citrancsot kifacsartam, majd a levével és húsával, valamint a málnával és az kisebb darabokra tört banánnal együtt összeturmixoltam. Előző este a málnát lecukroztam, így nem romlik el. A turmixba ízlés szerint mézet is lehet csurgatni.
Nagyon fincsi volt, ajánlom mindenkinek! (;
Isa
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből