2016. november 7., hétfő

Manikűrvadász | 28. forduló - Saját manikűröm

Sziasztok!

Azon is látszik, hogy visszajöttem Csík faluba, hogy ismét ritkultak a bejegyzések. ma viszont a délutáni óráim előtt gyorsan leültem, hogy a mai bejegyzéseket megírjam.

Nem először vadásztam Ciiskától, de ez nem könnyítette meg a dolgom. Nagyon sok manikűrjét kedvelem, sőt, többet el is készítettem most. Még nagyon sok olyan van, amit szívesen elkészítenék, viszont a legtöbbjük sok időt venne igénybe, amiből mostanság már végképp nem jut ki, nem ritkán csupaszok napokig a körmeim. Azért próbáltam egy nem megúszós manit kiválasztani. Ha kíváncsiak vagytok, olvassatok tovább. :)







A Moyra holo lakkjait használtam, melyek nem a fedésükről híresültek el. Most is hiába kentem három réteget a mutatóujjamra, úgyis csíkos maradt. Nem is lett hosszú életű a manikűr, fotózás után inkább lemostam.
A rózsaszín és ezüst Moyra holó lakkok mellett még szintén a Moyra fekete (no. 35) és fehér (no. 03) árnyalatát használtam, valamint egy BPS csipkés lemezt és Moyra taknyos nyomdapárnát (ami az új kis szerelmem, egy álom vele a nyomdázás).

Nézzétek meg a többiek alkotását is:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből