2016. november 7., hétfő

Manikűrvadász | 28. forduló - Maresz és Ildikó munkája


Sziasztok!

Ebben a fordulóban két tehetséges manikűrös, Maresz és Ildikó munkáját fogom külön vendégposztban bemutatni. Az elkészült manikűröket a hozzájuk kapcsolt pár sorral a tovább után olvashatjátok el.


Maresz


Sziasztok!


Mariann vagyok lakkfüggő és nyomda mániás…. :)

Már több mint 5 éve én is függő vagyok, nem olyan régen én is bekerültem az Instagram világába és mariannrohodi néven rakom ki a heti alkotásaimat.

Már egy jó ideje gondolkoztam azon, hogy milyen jó lenne egyszer részt venni a Manikűrvadászaton.

Végre eljött ez a nap is, szóval Timitől vadászatam és ez a manikűr esett áldozatul.


Timi manikűrje tényleg tavasz/nyár váró a meleg szín összhatás miatt szerintem. Az én rekreációm ezzel ellentétben kissé téliesre sikerült,lehet a tudatalattim J befolyásolt, de sikerült hidegebb árnyalatokat összehoznom .

Nagyon élveztem a vadászatot és köszönöm a lehetőséget Bellának hogy én is részese lehettem!

Remélem legközelebb is találkozunk! :)

Ildikó

Sziasztok!


A Manikűrvadász mostani fordulóján Myrkkytől vadászhattam. A blogját már régóta olvasom így nem volt nehéz a választás. :)
Egy szép PP manikűrt választottam, mind a két felhasznált megvan nekem is. A PP Hope az egyik kedvenc lakkom.

Myrkky manija:

Többiek munkája:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből