2016. november 7., hétfő

Manikűrvadász | 28. forduló - Maresz és Ildikó munkája


Sziasztok!

Ebben a fordulóban két tehetséges manikűrös, Maresz és Ildikó munkáját fogom külön vendégposztban bemutatni. Az elkészült manikűröket a hozzájuk kapcsolt pár sorral a tovább után olvashatjátok el.


Maresz


Sziasztok!


Mariann vagyok lakkfüggő és nyomda mániás…. :)

Már több mint 5 éve én is függő vagyok, nem olyan régen én is bekerültem az Instagram világába és mariannrohodi néven rakom ki a heti alkotásaimat.

Már egy jó ideje gondolkoztam azon, hogy milyen jó lenne egyszer részt venni a Manikűrvadászaton.

Végre eljött ez a nap is, szóval Timitől vadászatam és ez a manikűr esett áldozatul.


Timi manikűrje tényleg tavasz/nyár váró a meleg szín összhatás miatt szerintem. Az én rekreációm ezzel ellentétben kissé téliesre sikerült,lehet a tudatalattim J befolyásolt, de sikerült hidegebb árnyalatokat összehoznom .

Nagyon élveztem a vadászatot és köszönöm a lehetőséget Bellának hogy én is részese lehettem!

Remélem legközelebb is találkozunk! :)

Ildikó

Sziasztok!


A Manikűrvadász mostani fordulóján Myrkkytől vadászhattam. A blogját már régóta olvasom így nem volt nehéz a választás. :)
Egy szép PP manikűrt választottam, mind a két felhasznált megvan nekem is. A PP Hope az egyik kedvenc lakkom.

Myrkky manija:

Többiek munkája:

13 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett mindkettőtök munkája :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csinos lett mind a kettő! :)
    Nagyon tetszik a saját manikűröm újragondolása, téliesítése. :)

    VálaszTörlés
  3. Szépséges manikűrt alkottatok lányok, gratulálok! Mindkettőtök manikűrje már a közelgő telet idézi, szemkápráztató mindkettő! :)

    VálaszTörlés
  4. Mindkettőtök manikűrje csodaszépen sikerült - és mindketten igen jó szemmel választottatok! :)

    VálaszTörlés
  5. Mindkét manikűr nagyon jól néz ki! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik mindkét manikűr, ügyesek a lányok :)

    VálaszTörlés
  7. Mind a kettő nagyon szép újragondolás lett :) (Majd tessen továbbítani ezt az illetékeseknek :) )

    VálaszTörlés
  8. Mindkettő nagyon szuper lett! (-: Ildikóét már megcsodáltam az instagramon is, nagyon szépen alkotta újra ezt a manikűrömet! Nekem is kedvenceim közé tartozik még mindig a Hope! Ez volt az első PP lakkom. ((-:

    VálaszTörlés
  9. Nekem is mind a kettőtöké nagyon tetszik! Szépeket csináltatok! :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szépen köszönöm a szép szavakat! Jó volt részt venni benne! :)

    VálaszTörlés
  11. De szép mindegyik, öröm rájuk nézni!!

    VálaszTörlés
  12. Valóban szépeket alkottak a lányok.

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből