2015. október 10., szombat

31DC2015 | Összefoglaló

Sziasztok!

Pár napos csúszással, de elhoztam nektek a 31 napos kihívás összefoglalóját. Annak idején, 2011 végén ennek a kihívásnak köszönhetően kezdtem el komolyabban is körmözni, így elképzelhetetlen a számomra, hogy amíg körmözök, ne teljesítsem minden évben a kihívást.



Mint minden ilyen hosszabb volumenű kihívással ezzel is fejlődtem. Nem voltam/vagyok minden manikűrömmel maradéktalanul megelégedve, nem egyet csak arra a rövid időre hordtam, amíg befotóztam. Ezen mondjuk jövőre szeretnék változtatni, így terveim szerint nem csak augusztusban, de már év elején elkezdem gyártani a manikűrt - amiből lehet lesz július is, magamat (meg a közelgő államvizsga időpontot) ismerve.

No de nem húzom tovább sz időt, nézzük a manikat szépen sorjában! :)

 
1. red                                                2. orange

 
3. yellow                                             4. green

5. blue                                                6. violet

 
7. black&white                                    8. metallic    

 
9. rainbow                                   10. gradient

 
11. polka dots                                     12. stripes    

 
13. animal print                                     14. flower   

 
15. delicate print                              16. geometric

 
17. glitter                                        18. half moon

 
   19. galaxy                                      20. water marble

 
21. Inspired by color                         22. Inspired by song

 
23. Inspired by movie                         24. Inspired by book

 
25. Inspired by fashion                        26. Inspired by pattern

 
27. Inspired by artwork                       28. Inspired by flag   

 
29. Inspired by supernatural                    30. Inspired by tutorial   


Kinek melyik volt a kedvence? Idén nálam a narancssárga, lila, fekete-fehér, állat mintás, félhold, film- és műalkotás inspirálta manik tetszettek a legjobban, de a kék és arany (fémes) manikűröket is nagyon szerettem hordani. :)

Az előző évek összefoglalóit itt érhetitek el: 2011-2012, 2013, 2014

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből