2015. október 12., hétfő

ManiCute | Ásványok

Sziasztok!

Mikor megszavaztuk ezt a témát, úgy gondoltam, a dipotázt fogom inspirációul hívni. Lévén, színeiben a kedvenc árnyalataimat vonultatja fel, pár hónapja kikiáltottam kedvenc ásvánnyá. :)
Igen ám, de azzal nem számoltam,hogy mire idáig eljutunk, ismét egy kisebb lakkozós hullámvölgybe érek. Valahogy megint nem akarnak jönni az ötletek, a kedvem megcsappant, ami máskor baromira tetszett, annak most csak a számat húzom és nincs egy olyan mani, ami megfogna. Szóval végül vettem egy 180 fokos fordulatot és gondolkodni kezdtem valami egyszerűbben.

Sokáig nem is kellett törnöm a fejem, rögtön eszembe jutott az Avon Topaz lakkja, ami szintén egy ásványról kapta a nevét. És itt el is döntetett, hogy ő lesz a főszereplő. Legalábbis az egyik.





Kár, hogy nem láttam hamarabb a kezdőképet. Nagyon tetszenek ezek a színek így együtt, akár ezek felhasználásával is készíthettem volna manikűrt. :) No mindegy. 
Amúgy a manihoz az alapot ismét Radi egyik csodás manija adta. Nálam is hasonlóan kis- és gyűrűsujjra került jobb kézen a minta, viszont bal kézzel olyan pocsékul sikerült elkészítenem a mintákat, hogy kivételesen nem is bánom, hogy az összes jobb kezemről készült kép homályos lett.

Az Avon Topaz lakkja mellett még az Essence You Belong To Me lakkját használtam, illetve az Avon ColorTrend Silver Plated lakkjából halásztam ki a glittereket - ez a megoldás viszont nagyon nem tetszik, csúnyák lettek tőle a glitterek. Azt hiszem, most már tényleg ideje lenne valahonnan ezüst mini hexagon glittereket beszerezni.^^





Nézzétek meg a többiek manikűrjeit is:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből