2015. október 23., péntek

TAG | Kérdések Noémitől

Sziasztok!

Még szeptemberben Noémi díjat kapott tőlem, ennek keretein belül töltötte ki az általam feltett kérdéseket, majd jelölt meg engem is a sajátjainál. Sajnos hamarabb nem volt időm kitölteni a kérdéssort, az elmúlt hetekben elég sok volt itthon a meló. Ha nem egyetemen voltam, itthon takarítottam, aztán a Konyhafőnök alatt vacsiztunk és már dőltem is fáradtan az ágyba. De megérte! Gyönyörű a konyhánk, fürdőnk és előszobánk egyaránt! :)

De visszatérve a kérdéssorra, ha kíváncsiak vagytok a válaszaimra, kattintsatok a Tovább gombra.



☆ Mi a kedvenc ünneped? Miért?
A karácsony. Szeretem azt a hangulatot, a meleg téli estéket, finom illatokat, kivilágított várost, a karácsonyi zenéket. Ilyenkor az emberek is mosolygósabbak, emberibbek.
☆ Van hobbid/szenvedélyed? Mi és miért ez? Mióta?
Ugye ér a körömlakkozás is? :) Régebb még csomóztam, de már évek óta alig vetek egy-két csomót. A lakkozás viszont már 10 éves korom óta érdekel. Mindig nyálcsorgatva álltam az üzletek kirakata előtt és percekig álmodoztam, hogy milyen lakkokat vásárolnék meg. Aztán ha összekuporgattam rá a pénzt, megvettem egy-egy lakkot. Persze, használni nem nagyon lehetett, a suliban nem engedték, így csak szünetekben kenegettem. Aztán komolyabban középsuliban kezdtem lakkozni, azóta is élek eme szenvedélyemnek.
☆ Mi(k) a kedvenc étele(i)d?
A milánói. Egyszerűen imádom! De szeretem még a kolozsvári- és öltött káposztát is, a rántott krumplit, Édesanyám húslevesét jó kemény grízgaluskával (tudom, hogy pont akkor "nem jó", ha kemény, de most mit csináljak, ha én így szeretem? :D ), és idén kóstoltam először, de azóta is nagyon kedvelem a rakott tököt, sárgarépás krumplipürét és céklakrémlevest (érdekesség, hogy más formában egyáltalán nem szeretem a céklát, így viszont hatalmas kedvenc).
☆ Milyen állatot tartanál otthon legszívesebben, ha bármilyet lehetne?
Nyolc és fél évig voltak hörcsögeim, nagyon kedveltem őket. Ennek ellenére, ha tehetném, kiskutyát vagy cicát tartanék.
☆ Ha három jó tulajdonsággal kellene jellemezned magad mi lenne az a három? Olyan, amire büszke vagy. 
Lehet, hogy gáz, de csak kettő jut eszembe: segítőkész, őszinte.
☆ Ha bárki más lehetnél a világon, ki lennél?
Nem lennék más, viszont saját magamnak szeretnék több önbizalmat, kitartást és legalább egy fiútesót. :D
☆ Kedvenc színed?
A teal és smaragd, illetve ezek árnyalatai.
☆ Gyűjtesz valamit/valamiket?
Kiskoromban gyűjtöttem szalvétákat, majd képeslapokat és van néhány bélyegem is, de ma már egyiket sem gyűjtöm - már a körömlakkokat leszámítva.
☆ Milyen a kedvenc öltözéked? Miben érzed magadat a legjobban?
Kényelmes nadrág és blúz.
☆ Mi az a dolog, amiben úgy gondolod, hogy a legjobb vagy? Egy olyan dolog, amiben jobban teljesítesz, mint más dolgokban.
Nincs ilyen dolog. Éppen azért szoktam időnként mélypontra jutni, mert úgy érzem, semmiben sem vagyok a legjobb. Vannak dolgok, amiben jó vagyok, na de a legjobb... olyan nincs. Legalábbis így érzem én.

Köszönöm, hogy végig olvastátok! Noéminek pedig köszönöm a kérdéseket. :)

Szép napot!
Bella

2 megjegyzés:

  1. Oh, orulok, hogy kitoltotted! :)
    Amugy amig olvastam rajottem arra, hogy olyan kerdeseket adtam fel a dijazottaknak, amikre meg en sem tudnek valaszolni.. Na mindegy. :D
    A milanoit en is szeretem es, ami erdekes, hogy meg is tudom fozni. Az volt az elso rendes fott etel, amit teljesen egyedul csinaltam.. Igaz, nem lett valami fenyes, de azota mar sikerult jobban.. Sokkal. :D Bar nem rendelkezem meg hatalmas szakacstudomannyal. Meg raerek vele, de amikor raszorulok, mert egyedul hagynak itthon vagy valami akkor mindig nekiallok fozocskezni es ilyenkor tanulok, ha mas nem akkor a hibaimbol.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, ráérsz még vele bőven! :) Én is koleszos koromban fejlesztettem tökélyre a milánóimat - persze, csak a koleszos verziót. :D

      Törlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből