2018. június 25., hétfő

Teszt | BPS körömépítő sablon és bőrápoló olaj


Sziasztok!

Ma egy olyan bejegyzéssel érkeztem hozzátok, melynek első részének tesztje még márciusban elkészült, így éppen ideje volt, hogy megmutassam nektek. Ez nem más, mint a körömépítő sablon. A másik tesztalany a május végén érkező (az sem tegap volt :/ ) bőrápoló olaj volt. Nem is húzom tovább az időt, nézzük a véleményemet külön-külön a termékekről.




Sablonokat már régóta nézegettem magamnak. Én Pearl sablonnal tanultam meg építeni, kétfélével is. Viszont abból csak pár darabom volt, így kellett beszereznem még valamilyent. BPS oldalán már sok sablont beszíveztem, így mikor tesztelésre válsztható termékek között ez a sablon is benne volt, gondolkodás nélkül választottam ezt is ki.

Amúgy ez egy 100 db-os pakk, a fent látható átlátszó tasakba tették bele, hogy ne kallódjon el a többi termék között és ne is sérüljön.



Maga a sablon hatalmas, de ez nálam inkább előny, mint hátrány. Amit még érdemes megjegyezni róla, hogy nagyon ragadós. De tényleg nagyon. Ami elméletileg jó, mert nem mozdul el, viszont ez a rossz is benne... jócskán meg szoktam szenvedni a leszedésével. Egyik alkalommal még a kisollót is segítségül kellett hívnom.


A lenti képeken az első hátom alkalom látható, amikor használtam őket, még márciusról. Még nem tökéletesek, de szerintm egész jó lettek. :)









Innen rendelhető meg, ha megtetszett - A linken nem csak ebből a virágos mintás sablont lehet választani, van még mellette öt másik is.

Ahogy már említettem a felvezetőben is, a másik termék, amit a mai bejegyzésben szeretnék nektek bemutatni, az egy ananászos bőrápoló olaj. Ebben az esetben nem tudtam, hogy mit fognak küldeni, így meglepetésként ért, viszont nagyon örültem neki. Azt is elmesélem, hogy miért.

Volt nekem egy frézia illatú bőrápoló olajom a Pearl-től. Imádtam. Még teljesen tele volt, mikor édesanyám manikűrjét készítettem el. Neki csak körömlakkos körömerősítőt szoktunk használni, ő ezt kéri. Míg az Eveline8in1 száradt, az eszközeimet visszavittem a szobámba, csak az olaj marat kint az asztalon. Mikor mentem vissza, lendületből nyúltam az üvegcse után, hogy miközben leülök, már nyissam is ki. Igen ám, de édesanyám időközben kicsavarta, hogy megszagolja, aztán csak ráillesztette a kupakot, de nem csavata vissza... szóval a nagy lendülettől az üveg ahogy eldűlt a kezemből, úgy gurult is ki, az asztalról le a földre, mindent megtöltve olajjal... Még egy kevés maradt az üvegcsében, szerencsére, de nem túl sok. Utána rendeltem kókusz illatú olajt is a Pearl-től, hisz nagyon szeretem a kókuszt. Arra viszont nem számítottam, hogy ez az aroma ennyire nem fog bejönni. Annyiramű illata van, hogy az már valami borzalom, szerintem nagyon nem is hasonlít a kúkuszéra. :/ Szóval ezek után gondolhatjátok, hogy mennyire megörültem ennek a kis henger csodának. :D




Ahogy a fenti képeken is látszik, egy kis, cuki dobozban és befóliázva érkezett. Megdolgoztatott, míg ki tudtam a fóliából szedni, de megérte. :) Az ecsete fehér, miután eleget csavargattuk a másik felét, meg is jelenik a kellemes ananász illatú olaj, amit könnyen fel lehet applikálni a köröm körüli bőrfelületre.





Én teljes mértékben meg vagyok ezzel a bőrápoló olajjal elégedve, mind a nyújtott hatás, mind a design bejött, a tesztelős időszak után is nagyon szívesen fogom használni, sőt, valószínűnek tartom, hogy beszerzem a másik négy illatú olajat is. Igen, jól olvastátok, teszek még egy próbát a kókusszal. Hátha csak a márkát nem találtam el. :D 

Innen rendelhető meg, ha megtetszett - ahogy az előző ondatomban is említettem, vannak más illatú olajok is: barack, mandula, levendula vagy kókusz illatú bőrápolók közül lehet még választani.




Born Pretty Store weboldalán még számos, körmös, nail art termék közül válogathattok. ;) Sőt, bizonyára már többen észrevettétek, hogy június 1-én megújult a márka, sok újdonság került be. Én már alig várom, hogy azok közül is válogassak.
Ha használjátok a VNX31 kuponkódot további 10% árkedvezményben részesültök!

Használjátok a fenti két termék valamelyikét? Mi a véleményetek róla? Hát a BPS márkáról?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből